Factory kocha miasto – ruszyła kolejna kampania przygotowana przez Eskadrę


2016-10-03
Ruszyła kolejna, dziewiąta już, kampania wizerunkowa centrów Factory zapowiadająca sezon jesień-zima 2016. Najnowsza kampania to kontynuacja platformy komunikacji - Factory kocha miejski styl, będzie zatem opowiadać miejskie historie, których bohaterami są mieszkańcy miast.

Cała kampania skupia się na ukazaniu mieszkańców dużych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Poznań czy Wrocław, w których zlokalizowane są centra Factory.  Jej bohaterowie to osoby kochające miasto, które przedstawione są w typowych sytuacjach z życia codziennego. Na kreacjach reklamowych pojawiają się zatem: para zakochanych, spędzających randkę w miejskim klimacie; rowerzystka preferująca tryb życia w stylu slow; mężczyzna uprawiający jogging w przestrzeni miejskiej czy matka z córką na wspólnym spacerze.

Po pierwsze dynamizm

Istotnym jest główne założenie, aby bohaterowie kampanii zostali ukazani jako ludzie, którzy doceniają walory życia w mieście. – Wszystkie fotografie oddają dynamikę i ruch, które są słusznie kojarzone z przestrzenią miejską.  Każda z nich jest „stop-klatką” wyciągniętą z życia, a razem tworzą swego rodzaju opowieść. Zwizualizowane historie są na tyle uniwersalne i różnorodne, aby każda osoba mieszkająca w mieście mogła się z nimi utożsamić – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Eskadry.

Założeniem jesiennej kampanii Factory jest podkreślenie uroków miasta. Stylowo ubrani ludzie, korzystający z życia, mają być dowodem na to, że można być modnym w każdej sytuacji. Natomiast dynamika i ruch są kwintesencją przestrzeni miejskiej i podkreśleniem realności ukazanych chwil z życia mieszkańców.

Za kreację i realizację działań odpowiada Eskadra, która współpracuje z marką od 2011 roku. Komunikacja obejmuje kanały: ATL – prasa, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet (social media, rich media, mobile, display).

Produkcja – NEW ORDER, foto – Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik, stylistka – Ina Lekiewicz (reprezentowana przez NEW ORDER).


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

eskadra

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl