Festiwal Filmowy w Toronto oczami Grey Goose


Festiwal Filmowy w Toronto oczami Grey Goose
2012-09-17
Toronto International Film Festival już za nami. Setki gwiazd, krytyków i dziennikarzy zebrało się w kulturalnej stolicy Kanady, by wspólnie przyjrzeć się najnowszym trendom światowej kinematografii. Jak co roku, towarzyszyła im marka Grey Goose.

Celebracja z Grey Goose

Toronto International Film Festival, czyli Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto to jedna z największych oraz najstarszych imprez świata filmu. Na czerwonym dywanie co roku pojawiają się tu największe gwiazdy dużego ekranu oraz wybitni twórcy, których talent podziwia cały świat. Tradycją stało się już, że czas umilają im liczne bankiety organizowane przez markę francuskiej wódki Grey Goose, która od lat związana jest ze światem filmu. Na uczestników tegorocznej edycji Festiwalu w Toronto czekały liczne przyjęcia oraz eleganckie bankiety, zorganizowane dla nich przez markę Grey Goose. Wszystkie imprezy odbyły się w nowopowstałym klubie Soho House Toronto – jednym z najmodniejszych miejsc kulturalnej stolicy Kanady. Marka francuskiej wódki zapewniła gościom świetną zabawę na najwyższym poziomie. Każda z  festiwalowych imprez towarzyszących upływała pod znakiem innych produkcji filmowych, których oficjalne premiery odbyły się podczas trwania TIFF. Pierwszą z nich zadedykowano trzem obrazom – dramatowi „The Master” z Amy Adams, amerykańskiej komedii „Imogene” oraz głośnej ekranizacji powieści „Anna Karenina”. Twórcy debiutujących produkcji wspólnie świętowali sukces – festiwalowa widownia bardzo pozytywnie przyjęła bowiem efekty ich pracy. Szczególnie dobre recenzje zdobyła adaptacja dzieła Lwa Tołstoja. Odtwórcy głównych ról w filmie – Jude Law oraz Keira Knightley – chętnie pozowali licznym fotoreporterom. Keira wyglądała zjawiskowo w długiej, koronkowej sukni. Jude Law, ubrany w stylu nonszalanckiej elegancji, z przyjemnością delektował się koktajlem Grey Goose Le Fizz.
Na czerwonym dywanie przed Soho House Toronto pojawili się również m.in. Bruce Willis, Emily Blunt, Matt Damon oraz Julianne Moore. Marka Grey Goose została również gospodarzem bankietu zorganizowanego po premierze filmu „Silver Linings Playbook”. Gwiazdy produkcji – jeden
z najprzystojniejszych aktorów młodego pokolenia, Bradley Cooper oraz znana z kasowego hitu „Hunger Games” Jennifer Lawrence bawili się wyśmienicie, popijając koktajle przygotowane przez barmanów marki Grey Goose. Aktorka wyznała nawet, że francuska wódka jest jej ulubionym trunkiem. Kate Hudson na bankiecie pojawiła się z partnerem – wokalistą grupy Muse, Matthew Bellamy. Para chętnie dyskutowała z Mirą Nair, która wyreżyserowała debiutujący podczas festiwalu obraz „The Reluctant Fundamentalist”. Tego wieczoru, w towarzystwie marki Grey Goose, relaksowali się również m.in. Emma Watson, Adrian Grenier, Emily Blunt, Susan Sarandon oraz Bono.
W ciągu kolejnego dnia Festiwalu Filmowego w Toronto gwiazdy świętowały projekcję filmu „The Impossible”, w którym w role głównych bohaterów wcielili się Ewan McGregor oraz Naomi Watts. Aktorzy długo rozmawiali, wspominając wspólną pracę na planie. Podczas ostatniego przyjęcia zorganizowanego przez markę Grey Goose celebrowano sukces Dustina Hoffmana, który zadebiutował w roli reżysera filmu „Quartet”. Aktor, wspólnie ze swoją obsadą, wzniósł toast eleganckim koktajlem Chez Goose. Na parkiecie do białego rana bawili się m.in. Gemma Arterton, Maggie Smith, Michael Pitt oraz Chord Overstreet. Marka Grey Goose po raz kolejny towarzyszyła najwybitniejszym twórcom kina w celebracji ich sukcesów. Gwiazdy filmu przyzwyczaiły się już, że Najlepiej Smakująca Wódka na Świecie jest nieodłącznym elementem dobrej zabawy
na najwyższym poziomie. Rozrywka, jaką marka Grey Goose przygotowała dla swoich gości, stanowiła idealne dopełnienie programu Festiwalu Filmowego w Toronto.

Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?

Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy: 

Beata Grzybek-Zielińska, Anna Głos, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14, 03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, annaglos@more-pr.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marta Więckowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl