Firma ANDRITZ zoptymalizuje globalne procesy serwisowe dzięki rozwiązaniu IFS FSM


Firma ANDRITZ zoptymalizuje globalne procesy serwisowe dzięki rozwiązaniu IFS FSM
2018-10-04
Rozwiązanie IFS umożliwi ponad 1000 serwisantom na całym świecie maksymalnie zwiększyć wydajność oraz zminimalizować koszty związane z cyklem życia składników majątku.

IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, informuje, że ANDRITZ, jeden z największych na świecie dostawców instalacji przemysłowych, wyposażenia, a także usług serwisowych dla branży hydroenergetycznej, celulozowej i papierniczej, przetwórstwa metali oraz stalowej, wdroży rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) w swoich placówkach na całym świecie.

Notowana na giełdzie spółka ANDRITZ z siedzibą w Grazu w Austrii zatrudnia około 26 000 osób w ponad 250 lokalizacjach w 40 krajach. Główne zadania serwisantów firmy ANDRITZ obejmują obsługę techniczną i naprawy, a także dostarczanie i montaż części zamiennych. Firma oferuje również audyty, modernizacje i udoskonalenia procesów, aby pomóc klientom w osiągnięciu najwyższej dostępności i wydajności aktywów i instalacji przez cały okres eksploatacji.
 

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/wiadomosci/firma_andritz_zoptymalizuje_globalne_procesy_serwisowe_dzieki_rozwiazaniu_ifs_field_service_management.html


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl