Firma Kaspersky wyróżniona za innowacyjność przez Global Brands Magazine


2020-12-22
Firma Kaspersky zdobyła tytuł „Most Innovative Cybersecurity Solutions Provider, Global, 2020” przyznany w ramach programu Global Brand Awards prowadzonego przez Global Brands Magazine.

Jury wybrało firmę Kaspersky spośród mocnej grupy konkurentów ze względu na jej wyjątkowe oddanie innowacyjności, zaawansowaną analizę zagrożeń, jakość, działania związane z kreowaniem marki, obsługę klientów oraz globalne wyniki.

Firma Kaspersky została wyróżniona w kategorii „Technology Awards” na podstawie szczegółowej oceny szerokiego zakresu wskaźników oraz kluczowych osiągnięć, które obejmowały: ogólne wyniki, obecność na globalnym rynku, usługi analizy zagrożeń, szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa, reagowanie na incydenty, ocenę bezpieczeństwa itd.

Cieszymy się niezmiernie i jesteśmy dumni z wyróżnienia przyznanego w ramach Global Brand Awards. Pokazuje ono, że marka Kaspersky i jej usługi należą do najlepszych na globalnym rynku. Nieustannie wkładamy wiele wysiłku w rozwój naszej globalnej marki, produktów i rozwiązań, aby nasi klienci mogli w pełni wykorzystać potencjał swoich cyfrowych technologii – powiedział Andrew Winton, wiceprezes odpowiedzialny za globalny marketing w firmie Kaspersky.

Global Brand Awards to program prowadzony przez Global Brands Magazine (GBM), organizację z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Co roku GBM nagradza firmy, które wyróżniły się spośród liderów w branży wyjątkową obsługą oraz unikatową wizją. W tym roku miała miejsce szósta edycja.

Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy przyznać firmie Kaspersky prestiżowy tytuł „Most Innovative Cybersecurity Solutions Provider, Global, 2020”, który wiele mówi o jej dążeniu do doskonałości w zakresie innowacji. Wyróżnienie przyznane firmie Kaspersky przez Global Brands Magazine bezpośrednio oddaje jej wizję dostarczania klientom skutecznych rozwiązań cyberbezpieczeństwa – powiedział Jay Reddy, dyrektor ds. brandingu w Global Brands Magazine.

Firma Kaspersky, której działalność związana jest z nowymi technologiami, nieustannie wprowadza innowacje oraz dostarcza najczęściej testowane i nagradzane rozwiązania cyberbezpieczeństwa. Firma intensywnie inwestuje w nowe technologie – ponad jedna trzecia jej pracowników to specjaliści z dziedziny badań i rozwoju – i ciągle poszukuje nowych form innowacji, promując współpracę ze startupami oraz partnerami w ramach sojuszu poprzez swój otwarty program innowacji, będący jedną z inicjatyw Kaspersky Innovation Hub.

Informacje o Global Brands Magazine

Global Brands Magazine (GBM) prezentuje informacje, poglądy oraz opinie dotyczące marek, które kształtują przyszłość swoich branż. Magazyn jest prowadzony przez firmę z siedzibą w Wielkiej Brytanii i dostarcza swoim czytelnikom najnowsze wiadomości oraz informacje na temat „najlepszych w swojej klasie” marek na całym świecie. Co roku GBM nagradza firmy, które wyróżniły się spośród liderów w branży swoją unikatową wizją, wyjątkową obsługą, innowacyjnymi rozwiązaniami oraz produktami zorientowanymi na klienta.

Informacje o Global Brand Awards

Progam Global Brand Awards powstał w celu uhonorowania doskonałości i wyróżnienia firm z różnych sektorów. Poprzez przyznawane markom wyróżnienia zwraca się uwagę na organizacje, które radzą sobie nadzwyczaj dobrze w dziedzinie finansów, edukacji, turystyki i hotelarstwa, motoryzacji, lifestyle, nieruchomości oraz technologii. Firma promuje również popularne marki obuwnicze, odzieżowe oraz modowe, dostarczając konsumentom najnowsze informacje dotyczące świata brandingu. Celem programu GBM Brand Awards jest zidentyfikowanie kluczowych graczy, którzy dążą do doskonałości, oraz zapewnienie możliwości docenienia ich wysiłków. Ponadto GBM ma na celu uświadomienie znaczenia tych organizacji oraz nagrodzenie ich nieustannych wysiłków poprzez zapewnienie globalnej rozpoznawalności.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła. Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
http://kaspersky.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl