Firma Oracle rozwija platformę Oracle WebCenter


2011-07-28
Oracle WebCenter to połączenie produktów obsługujących portale, treści, zarządzanie zachowaniami w sieci i społeczności sieciowe.

Firma Oracle przedstawiła plan i strategię rozwoju produktów wchodzących w skład swojej wszechstronnej platformy wspomagającej aktywność użytkowników w Internecie Oracle WebCenter.

Oracle WebCenter to kompletny, otwarty i zintegrowany zestaw produktów przeznaczonych do obsługi portali, społeczności sieciowych, zarządzania zachowaniami w sieci i treściami - wszystko w ramach jednego pakietu.

Oracle WebCenter to wszechstronne rozwiązanie wspomagające użytkowników wewnątrz przedsiębiorstwa i poza nim. Składa się z czterech głównych komponentów:

*         Oracle WebCenter sites - zarządzanie treściami internetowymi, pomagające zwiększyć lojalność klientów poprzez umożliwienie użytkownikom biznesowym szybkiego tworzenia, wdrażania, ukierunkowywania i oceniania wielokanałowych internetowych działań marketingowych; dostarczanie zoptymalizowanych, dostosowanych do kontekstu treści internetowych; rozszerzanie zaangażowania w markę i obecności w Internecie na kanały urządzeń przenośnych i sieci społecznościowych.

*         Oracle WebCenter portal - portal i aplikacje wykorzystujące technologie dostępne wcześniej w ramach pakietu Oracle WebCenter Suite i usług Oracle WebCenter, umożliwiające intuicyjne, spersonalizowane i dostosowane do kontekstu użytkowanie aplikacji biznesowych za pomocą wbudowanej biblioteki komponentów przeznaczonych do usprawniania istniejących aplikacji lub tworzenia nowych.

*         Oracle WebCenter content - ujednolicone zarządzanie treściami, zapewniające dostęp do właściwych informacji w odpowiednim kontekście biznesowym i ułatwiające budowanie struktury do zarządzania dokumentami, obrazami i plikami multimedialnymi.

*         Oracle WebCenter contacts - narzędzia społecznościowe, przyspieszające procesy biznesowe poprzez umożliwienie użytkownikom wspólnej pracy i łatwego kontaktowania się z ekspertami wewnętrznymi.

„Przedsiębiorstwa szukają sposobów na zwiększenie lojalności klientów i wydajności działalności biznesowej, oferując różne narzędzia do lepszej łączności z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Najnowsza wersja Oracle WebCenter łączy w sobie wszystkie produkty oferowane w ramach modelu Oracle Enterprise 2.0, ułatwiając firmom osiągnięcie powyższego celu. Produkt Oracle WebCenter stanowi pełną ofertę w zakresie portali, zarządzania zachowaniami w sieci, treści i technologii społeczności sieciowych w ramach jednej, zintegrowanej platformy, będąc katalizatorem przyspieszającym nowoczesną transformację przedsiębiorstw", powiedział Andy MacMillan, wiceprezes ds. rozwoju produktów w firmie Oracle.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl