Firma Przyjazna Klientowi dla Black Point


2011-10-10
Black Point wyróżniony prestiżowym godłem. Firma już po raz trzeci została laureatem ogólnopolskiego programu „Firma Przyjazna Klientowi”. To dowód na to, że Black Point dba nie tylko o jakość produktów, ale również o satysfakcję swoich klientów.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” zostało wręczone Black Pointowi już po raz trzeci, bo markę doceniono również w 2005 i 2007 roku. Wyróżnienie zostało przyznane firmie za spełnianie obietnic złożonych swoim klientom. – To prestiżowa nagroda dla naszej firmy i zarazem docenienie ciężkiej pracy, którą wkładamy w zaspokajanie potrzeb wszystkich klientów. Satysfakcja zarówno przedsiębiorstw, jak i indywidualnych użytkowników naszych produktów jest jednym z priorytetów firmy – mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point SA.

Program „Firma Przyjazna Klientowi”, który od trzech lat prowadzi Fundacja Obserwatorium Zarządzania, jest adresowany do wszystkich firm działających na terenie Polski, które stale rozwijają strategię obsługi klienta i szkolą pracowników w tym zakresie. Przyznanie certyfikatu jest poprzedzone audytem. Eksperci sprawdzają m.in. czy oferowane przez firmę korzyści są ważne dla klientów, czy są one większe niż u konkurencji i czy klienci są usatysfakcjonowani. Black Point spełnił wymagane kryteria otrzymując specjalne godło.

Wyróżnienie „Firma Przyjazna Klientowi” to już drugi prestiżowy tytuł przyznany marce Black Point w tym roku. W marcu firma otrzymała tytuł „Jakość Roku” w programie organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną i Polskie Centrum Badań i Certyfikacji SA. Wówczas wyróżniono produkt, czyli tonery Super Plus. Teraz Black Point otrzymał nagrodę na za troskę o jego odbiorców. Najnowsze wyróżnienie poszerzy długą listę nagród i tytułów, które Black Point otrzymał na przestrzeni ostatnich lat.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Profitcomms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl