Firmy inwestują w organizację konferencji – jako cel do realizacji własnego marketingu.


2011-10-27
W roku 2010 firmy wydały na organizację konferencji ogromne kwoty środków pieniężnych. W obecnych czasach promowanie własnych produktów wydaj się być koniecznym działaniem marketingowym.

Organizatorzy konferencji zacierają ręce, ponieważ zamówienia na ich ofertę, jakim jest organizowanie i kompleksowa obsługa konferencji jest z roku na rok coraz większe.

Zleceniodawcy jaki i sami organizatorzy konferencji przyznają – „organizacja konferencji cieszy się coraz większą popularnością

Firmy odpowiadając na ankietę, w związku z ORGANIZACJA KONFERENCJI,  wymieniały między innymi takie zalety jak:

1)      oferta trafia do szerokiej grupy ludzi

2)      organizacja konferencji daje możliwość integrowania nauki ze światem biznesu (co jak wydaje się w tym przypadku jest bardzo pozytywnym zjawiskiem dla obu stron)

3)       podczas organizowania konferencji możliwa jest działalność promocyjna

4)      wiele firmy proponuje bezpłatne próbki produktów

5)      przerwy w trakcie organizowanych spotkań dają możliwość do nawiązywania nowych kontaktów

6)      Polskie firmy doceniają taką formę reklamy, która wiąże się z prestiżem i zaangażowaniem wielu grup społecznych.

W roku 2010 oraz do pierwszej połowy 2011 - przykładowo były często organizowane konferencje naukowe, gdzie klienci mogli uzyskać profesjonalną wiedzę z zakresu np. „nowoczesnych działań marketingowych” jak również zapoznać się podczas tej samej imprezy z firmami działającymi na rynku reklamy i marketingu.

Dlatego ważnym elementem jest organizacja imprez, które są przede wszystkim nakierowane na konkretną grupę odbiorców. Firmy często podczas organizacji takich imprez zwracają uwagę na to w jakim otoczeniu odbędzie się organizacja konferencji. Często na taką lokalizację firmy oraz agencje artystyczne (np. Firma ArtAnima Biznes Organizacja Konferencji) decydują się na miejsca z dużą ilością miejsc noclegowych. Mówimy tutaj oczywiście o dużych kompleksach hotelowych, gdzie organizacja konferencji jest możliwa. Takie ośrodki posiadają nie tylko bazę noclegową ale również sale konferencyjne, sale do warsztatów – hale do organizacji imprez targowych.  

Promocja własnych produktów, jest ważnym i niezbędnym elementem każdej firmy, która ma na celu sprzedaż produktów lub usług. Wydaje się za zasadne stwierdzenie jednej z Wrocławskich firm, że organizacja konferencji to ArtAnima – niektórzy zarabiają na organizacji imprez oraz konferencji w sposób taki , że przynosi im to konkretne korzyści w postaci nowych kontaktów, promocji firmy i wzrostu sprzedaży. My jako firma zajmująca się organizacją konferencji oraz organizacją imprez propagujemy organizację imprez jako środek, który przynosi zarobek nam jak również naszym kontrahentom.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

littleprince

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl