FRUGO sentymentalnie: spoty sprzed lat w kampanii telewizyjnej


2012-05-09
7 maja ruszyła kampania telewizyjna marki FRUGO. W kampanii zdecydowano się na wykorzystanie spotów sprzed kilkunastu lat, tzn. z czasów pierwszej kampanii telewizyjnej marki.

„Wykorzystanie starych spotów jest elementem spójnej strategii marki FRUGO. Przywołując dwie spośród kilkunastu kultowych reklam telewizyjnych sprzed lat jednocześnie spełniamy życzenia fanów i nawiązujemy do korzeni marki. Jestem przekonana, że w ten sposób uda się nam połączyć w jedną rodzinę FRUGO dwa pokolenia: to sprzed ponad dekady z tym dzisiejszym, skupionym wokół profilu marki na Facebooku.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

W kampanii obejrzeć można dwa najlepiej zapamiętane i ulubione spoty: „Siły natury” i „Kiosk”. W pierwszym z nich młodzi ludzie jedzą owoce i strzelają z pestek do butelek. Spot kończy hasło „No to FRUGO! Bezpieczne, bez pestek.” W drugim spocie do rezleniwionych klientów podchodzi tytułowy kiosk – budka z owocami i warzywami. Towarzyszy mu hasło „Idź po FRUGO zanim wyjdzie”.

Spoty reklamowe FRUGO emitowane będą w stacjach TVN (TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Siedem, TVN Turbo), Polsat (Polsat, Polsat2, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport), Puls, kanałach filmowych (AXN SciFi, Canal+, Comedy Central, Czwórka, FOX, FOX Life, Kino Polska, SciFi Universal, Szóstka, Tele5, Universal Channel, Zone Romantica), muzycznych (4fun.tv, ESKA TV, MTV, rebel.tv, TV.Disco, VIVA), sportowych (Extreme Sports Channel), młodzieżowych i dziecięcych (Disney Channel, Disney XD, Niklodeon) oraz tematycznych (BBC Knowledge, BBC Lifestyle, History, National Geographic Wild, religia.tv, Wedding TV) i innych (iTV, TTV, TVS).

Kampania telewizyjna marki FRUGO potrwa do 27 maja br. Media zakupił Mindshare, za uaktualnienie spotów (wymiana packshotów) odpowiadają domy produkcyjne Naive Films i Pro Production. Jeszcze w maju kampania marki FRUGO zostanie rozszerzona o radio, internet i oudoor.  


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl