FRUGO zmienia stan skupienia…


2012-08-29
…i jest do grrryzienia! Żelki to zupełnie nowe oblicze FRUGO: mocno owocowe, bajecznie kolorowe i super fajne!

Żelki mają kształt … butelek FRUGO. Nie mogło być zresztą inaczej, skoro to właśnie kultowa butelka w świadomości fanów tak bardzo związana jest z marką. Żelki-butelki w kolorach czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym kryją w sobie doskonale znany, oryginalny i mocno owocowy smak czarnego pitahaya, szalonego lulo, wybuchowego granatu i egzotycznej passiflory.

„Cały czas pragniemy zaskakiwać naszych fanów pokazując, że wszystko to, co robimy, robimy właśnie dla nich. Tym razem nasze owocowe laboratoria FRUGO dość długo myślały nad kolejną niespodzianką, ale warto było czekać! Jest FRUGO do picia, jest FRUGO do lizania, a teraz nadeszła pora, by rozgryźć FRUGO!” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Żelki FRUGO dostępne będą w 100-gramowych opakowaniach. Dobrze widoczny logotyp FRUGO po lekkim liftingu nie pozostawia wątpliwości, z którą marką mamy do czynienia. Specjalnie zaprojektowana, w części przezroczysta torebka pozwala bez trudu dostrzec kolorową zawartość. Do poszczególnych smaków kultowego napoju FRUGO nawiązują zarówno doskonale widoczne na opakowaniach rendery butelek, jak i owoce: pitahaya w czarnych żelkach, lulo w zielonych, granat w czerwonych i passiflora w pomarańczowych.

Żelki FRUGO już są! Pojawiły się w szerokiej sprzedaży w dniu dzisiejszym w rekomendowanej cenie detalicznej 2,99 PLN.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl