Galeria Katowicka z Open Media


2016-11-14
Z początkiem listopada 2016 Open Media, krakowska agencja public relations, rozpoczęła stałą współpracę z Galerią Katowicką. Do zadań agencji należy realizacja spójnej strategii informacyjnej i wizerunkowej centrum handlowego wraz z komunikacją z najemcami.

Główne zadania, stojące przed Open Media, to budowanie i podtrzymywanie pozytywnych kontaktów z mediami branżowymi, ogólnopolskimi i lokalnymi. Agencja odpowiada również za stałe poszukiwanie okazji i nowych kanałów dotarcia, pozwalających realizować strategię b2b oraz b2c, wspiera Klienta w komunikacji marketingowej.  Zajmuje się także współpracą z najemcami Galerii Katowickiej i doradztwem w zakresie sytuacji kryzysowych.

Galeria Katowicka, obchodząca niedawno swoje trzecie urodziny, to już kolejne centrum handlowe, które zaufało doświadczeniu Open Media, związanemu z obsługą deweloperów i branży nieruchomości komercyjnych. Umowa została zawarta na rok. Wcześniej obie firmy współpracowały projektowo.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl