Galeria Krakowska pierwsza w Polsce Galeria Krakowska najlepszym centrum handlowym w rankingu PSNPH


2012-09-25
Zarządzanie obiektem, komercjalizacja, działalność marketingowa oraz satysfakcja handlowa – to kryteria według, których oceniono 84 polskie obiekty handlowe. W oparciu o ocenę najemców powstał ranking przygotowany przez PSNPH i Instytut GFK Polonia. Galeria Krakowska otrzymała najwyższe noty.

Galeria Krakowska otrzymała najwyższe noty i zajęła pierwsze miejsce w rankingu.


Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych już po raz trzeci zorganizowało  Ranking Najlepszych Centrów Handlowych w ocenie najemców. W tym roku badanie zostało zrealizowane przy współpracy z Instytutem GFK Polonia, który opracował jego metodologię i przygotował ostateczną wersję raportu.

 

Celem inicjatywy było wyłonienie obiektów, które według najemców centrów handlowych i handlowo-rozrywkowych, realizują najlepsze praktyki zarządcze. Ranking został oparty na badaniu ankietowym, w którym najemcy oceniali m.in.: zarządzanie obiektem, komercjalizację, działalność marketingową oraz satysfakcję handlową. Galeria Krakowska uzyskała najwyższe noty w kategorii zarządzania obiektem oraz satysfakcji handlowej i w ocenie najemców zajęła pierwszą pozycję.

Bardzo cieszy nas, że zostaliśmy tak dobrze ocenieni i zajęliśmy najwyższą pozycję w rankingu PSNPH. Kluczem do naszego sukcesu jest odpowiednio realizowana strategia i stała współpraca z najemcami, która przekłada się na wzajemną satysfakcję. Dziękujemy za wyróżnienie i obiecujemy, że postaramy się utrzymać pozycję lidera. – podkreśla Ryszard Wysokiński, Dyrektor Galerii Krakowskiej.

Miejsca w kategorii głównej zajęły następujące obiekty: (1) Galeria Krakowska w Krakowie, (2) Silesia City Center w Katowicach, (3) Manufaktura w Łodzi, (4) Arkadia w Warszawie, (5) Galeria Bałtycka w Gdańsku.


Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych jest zrzeszeniem powołanym dla zacieśnienia współpracy między najemcami centrów handlowych. Jego celem jest między innymi ochrona interesów i praw najemców korzystających z lokali w obiektach handlowych, działanie na rzecz zapewnienia równych praw i obowiązków dla najemców i wynajmujących, w szczególności w zakresie zawieranych umów najmu.

Ranking powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez Instytut GFK Polonia metodą wywiadu online w okresie od 15 maja do 26 czerwca 2012 roku. Ankieta została wysłana do blisko tysiąca osób reprezentujących sieci handlowe wynajmujące powierzchnię w centrach handlowych mających więcej niż 10 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Szczegóły na stronie www.retailnet.pl.

Galeria Krakowska została otwarta w 2006 roku, błyskawicznie stając się najpopularniejszym obiektem handlowym w całej Małopolsce. Położona jest w samym sercu Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku Głównego. Dzięki świetnemu połączeniu z Dworcem Głównym PKP i autobusowym, z linią komunikacji miejskiej,
z portem lotniczym Balice oraz największemu w centrum parkingowi jest najdostępniejszym miejscem Krakowa i turystyczną bramą miasta. Obszar oddziaływania Galerii Krakowskiej obejmuje ponad 1,3 mln. mieszkańców woj. małopolskiego. Łączna powierzchnia 270 punktów handlowych położonych na 3 poziomach wynosi 60 000 m2,
a także 4 500 m2 powierzchni biurowych.


Więcej informacji udziela:

Ryszard Wysokiński - Dyrektor Centrum Galerii Krakowskiej, ECE Projektmanagement Polska, tel.: +48 12 428 99 00, e-mail:ryszard.wysokinski@ece.com

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl