Galeria Krakowska z pierwszym na świecie salonem multibrandowym Estée Lauder Companies


Galeria Krakowska z pierwszym na świecie salonem multibrandowym Estée Lauder Companies
2018-12-06
W Galerii Krakowskiej otwarto pierwszy na świecie salon multibrandowy Estée Lauder Companies z ofertą czterech renomowanych marek: Clinique, Estée Lauder, La Mer i Origins.

Koncept o powierzchni 106 mkw. wyróżnia nowoczesny design oraz wyjątkowe, dedykowane przestrzenie do konsultacji makijażowych i pielęgnacyjnych.

Salon w Galerii Krakowskiej to jedyny koncept na świecie, w którym Estée Lauder Companies prezentuje aż cztery marki kosmetyczne z portfolio firmy na jednej przestrzeni. Jego wystrój jest utrzymany w stylistyce Estée Lauder, jednak każda z dostępnych w nim marek ma swoją dedykowaną przestrzeń. W ofercie salonu w największej Galerii w centrum Krakowa znajdują się kosmetyki Clinique, Estee Lauder, La Mer i Origins.

Asortyment w salonie firmowym jest szerszy niż w sprzedaży online i innych sklepach. Klienci znajdą tu oferty limitowane, specjalne kolekcje makijażowe i pielęgnacyjne, jak również wyjątkowe zapachy Aerin od Estée Lauder dostępne wyłącznie w sklepach firmowych (w tym w sklepie internetowym).

Estée Lauder to sztandarowa marka The Estée Lauder Companies Inc. Firma została założona przez Estée Lauder, jedną z pierwszych kobiet przedsiębiorców na świecie. Obecnie kontynuuje tradycję tworzenia innowacyjnych produktów do pielęgnacji skóry i makijażu o wysokiej skuteczności, a także znanych na całym świecie perfum.

Marka Clinique została wprowadzona w 1968 r. jako pierwsza linia kosmetyków stworzona przez dermatologów. Jej bezzapachowe produkty są testowane alergologicznie.

Marka Origins powstała w 1990 r. U jej podstaw leży odkrywanie najwyższej jakości roślinnych, lądowych i morskich składników. Kosmetyki Origins zawierają naturalne aromaterapeutyczne olejki eteryczne i mocno działają na zmysły.

Historia La Mer zaczęła się prawie pół wieku temu, gdy dr Max Huber - fizyk zajmujący się lotnictwem i kosmonautyką zaangażował energię światła i dźwięku w wyjątkowy proces fermentacji, aby wzmocnić dobroczynne działanie wykorzystanych składników. W ten sposób powstał The Mirakle Broth™ - drogocenny eliksir, który jest sercem kremu Crème de la Mer. To właśnie ten flagowy produkt stał się fundamentem marki. Salon multibrandowy Estée Lauder Companies w Galerii Krakowskiej znajduje się na poziomie 0.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl