GAMIVO poszerza ofertę o akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej


GAMIVO poszerza ofertę o akcesoria gamingowe i gry w wersji  fizycznej
2021-10-06
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, poszerza asortyment oferowanych produktów. Od 1 października br. na platformie pojawiły się akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej.

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, poszerza asortyment oferowanych produktów. Od 1 października br. na platformie pojawiły się akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej. Poszerzenie oferty produktowej ma na celu uatrakcyjnienie oferty, aby gracze mogli znaleźć na platformie wszystko, czego potrzebują. Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.

Firma nie przestaje się rozwijać i sukcesywnie osiąga kolejne przełomowe cele, takie jak odnotowany w kwietniu tego roku giełdowy debiut na rynku NewConnect. Teraz GAMIVO wykonało kolejny istotny ruch, poszerzając swoją ofertę o produkty fizyczne. Oznacza to, że prócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, platforma oferuje m.in. myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Oferta ta będzie się stale poszerzać w miarę dołączania do GAMIVO kolejnych sprzedawców, dystrybutorów i wydawców.

– Wprowadzenie produktów fizycznych to zwieńczenie miesięcy naszej ciężkiej pracy. Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że GAMIVO wreszcie może połączyć użytkowników ze sprzedawcami oferującymi nie tylko gry, ale także sprzęt oraz akcesoria, o których gracze mogą zamarzyć. Teraz w naszym serwisie znajdą wszystko, czego potrzebują – zapewnia Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.

Na początku lipca liczba użytkowników serwisu przekroczyła 3 mln. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy GAMIVO.com wzrosła aż o ponad 26 procent (na początku roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników). W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.

– W ostatnich miesiącach nasza platforma istotnie zwiększyła zasięgi oraz liczbę użytkowników. Jesteśmy przekonani, że poszerzenie oferty o produkty fizyczne jeszcze bardziej przyspieszy nasz rozwój oraz istotnie wpłynie na nasze wyniki finansowe – dodaje Mateusz Śmieżewski.

16 sierpnia br. Spółka podsumowała wyniki finansowe za II br. W tym okresie przychody Grupy wyniosły ponad 9 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy GAMIVO.com wzrosły r/r o 55 proc. Zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 1,55 mln zł i był o 315 proc. wyższy niż rok wcześniej. Skonsolidowany zysk brutto GAMIVO wyniósł 1,46 mln zł, a zysk netto 1,92 mln zł.

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl