Głośne premiery napędzają aktywność graczy na platformie GAMIVO


Głośne premiery napędzają aktywność graczy na platformie GAMIVO
2022-03-11
Początek 2022 roku obfituje w dużą liczbę głośnych premier gier wideo, dzięki czemu GAMIVO – właściciel platformy transakcyjnej dla graczy – odnotowuje zwiększoną aktywność użytkowników korzystających z serwisu.

Początek 2022 roku obfituje w dużą liczbę głośnych premier gier wideo, dzięki czemu GAMIVO – właściciel platformy transakcyjnej dla graczy – odnotowuje zwiększoną aktywność użytkowników korzystających z serwisu. Gracze chętnie sięgają po zupełnie nowe produkcje takie jak Elden Ring, obecnie najczęściej kupowana gra na GAMIVO.com, ale także po te tytuły, które są już im dobrze znane. Zwiększony ruch na platformie przekłada się na dużą liczbę zakupów, a co za tym idzie wyższe obroty i zyski Spółki.

Obecny rok obfituje w dużą liczbę głośnych premier, wobec których wielu graczy nie przechodzi obojętnie, kupując najnowsze hity. Na platformie GAMIVO w gamie 84 tys. produktów znajduje się wiele tytułów, które niedawno zostały wydane. Są wśród nich m.in. God of War, Dying Light 2: Stay Human czy Elden Ring, która jest obecnie najchętniej kupowaną grą, a także ma szansę uplasować się wysoko na liście najlepiej sprzedających się tytułów w historii firmy.

- Elden Ring to zdecydowanie jedna z najważniejszych premier tego roku. Chociaż gry studia FromSoftware słyną z wysokiego stopnia trudności, to zawsze cieszą się sporą popularnością. Teraz japoński deweloper po raz pierwszy zdecydował się osadzić akcję w otwartym świecie. W dodatku w budowę historii zaangażowany był sam George R.R. Martin – autor “Gry o tron”. To wszystko sprawiło, że Elden Ring widniał wysoko na listach najbardziej oczekiwanych tytułów. Także na GAMIVO odnotowaliśmy wiele zamówień przedpremierowych. Warto podkreślić, że żadna produkcja w historii platformy nie była chętniej preorderowana, co bezpośrednio przekłada się na wysoki obrót oraz zyski GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

Gracze sięgają również po znane już tytuły, które doczekały się aktualizacji. W lutym 2022 roku CD Projekt Red udostępniło patch 1.5, który wzbogacił bestseller Cyberpunk 2077 o dodatkową zawartość i sporo wyczekiwanych poprawek, co na nowo rozbudziło zainteresowanie grą. GAMIVO ocenia, że wysoka aktywność graczy, będzie się utrzymywać także w następnych miesiącach 2022 roku za sprawą kolejnych wyczekiwanych premier.

- Jeśli producentom uda się zrealizować ambitne plany, to do końca roku w ręce graczy trafi wiele ciekawych produkcji. Warto wymienić choćby Lego Star Wars: The Skywalker Saga, A Plague Tale: Requiem, Dune: Spice Wars, Gotham Knights, Hogwarts Legacy czy God of War Ragnarök. Oczywiście w branży gier przesunięcia premier nie są niczym niezwykłym, więc może się okazać, że deweloperzy pracujący nad którymś z tych tytułów będą jednak potrzebowali więcej czasu. Choćby wiadomo już, że planowany na maj Forspoken nie pojawi się szybciej niż jesienią. Za to na pewno żelaznymi punktami w kalendarzu graczy są premiery nowych odsłon sportowych serii. Cykle takie jak FIFA, NBA 2K czy Madden NFL cieszą się na GAMIVO niesłabnącą popularnością. Wszystkie wspomniane tytuły będą dostępne na GAMIVO.com, dlatego już teraz zachęcamy graczy do śledzenia naszego serwisu – dodaje Mateusz Śmieżewski.

 

Szczegółów o najnowszych premierach gracze mogą dowiedzieć się czytając platformowego bloga GAMIVO, który powstał w odpowiedzi na ich potrzeby. Blog jest realizacją planów rozwoju, którego ważnym punktem jest dbanie o zadowolenie użytkowników serwisu. Buduje on także zaufanie do marki, dzięki czemu gracze odwiedzają platformę nie tylko, żeby zakupić produkt, ale także dowiedzieć się o najnowszych akcjach promocyjnych, wyprzedażach czy konkursach, które regularnie są organizowane przez właściciela serwisu transakcyjnego.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl