Go Healthy Girl - Bonarka na rzecz zdrowia kobiet


Go Healthy Girl - Bonarka na rzecz zdrowia kobiet
2021-10-07
Bonarka, jako centrum społecznie odpowiedzialne, angażuje się w projekty na rzecz zdrowia. W październiku w centrum uwagi ma zdrowie intymne kobiet i wraz z fundacją Admoveri przygotowała 4. edycję projektu Go Healthy Girl, którego jest współorganizatorem i sponsorem.

W dniach od 8 do 15 października krakowianki wysłuchają prelekcji oraz skorzystają z darmowych konsultacji ze specjalistami psychoseksuologii, fizjoterapii uroginekologicznej, profilaktyki zdrowia intymnego oraz dietetyki. Spotkania odbywać będą się w przytulnej przestrzeni warsztatowej w Bonarce oraz będą transmitowane on-line.

- W Go Healthy Girl angażujemy się już trzeci rok z rzędu. Dobór partnera do tego typu kampanii ma kluczowe znaczenie. Zaufanie i wiarygodność w projektach prospołecznych jest bowiem najważniejsza. Stawiamy na sprawdzone organizacje, z którymi od lat dobrze nam się współpracuje, a osoby angażujące się we współdziałanie robią to z pasją i wiarą w misję. W zakresie zdrowia kobiet jest to właśnie Fundacja Admoveri z projektem Go Healthy Girl - mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. 

W poprzednich edycjach Go Healthy Girl w spotkaniach wzięło udział 1200 uczestniczek, a transmisje on-line miały ok. 100 000 wyświetleń. Również w tym roku dzięki współpracy Bonarka będzie miejscem wartościowych warsztatów i wykładów eksperckich, które poruszają bardzo ważną, lecz nieco wstydliwą w opinii  niektórych, tematykę. W ciągu tych kilku dni październikowej edukacji prelegenci poruszą wiele tematów stanowiących filary kobiecego zdrowia, takie jak gospodarka hormonalna kobiety, zdrowa dieta, badania profilaktyczne, w tym profilaktyka raka piersi poprzez aktywność fizyczną, problemy ze zdrowiem psychicznym i życiem seksualnym, rehabilitacja mięśni dna miednicy. Zespół Go Healthy Girl podpowie, jak usprawnić procesy dbania o zdrowie. Między innymi o tym będzie rozmowa z trenerką zdrowia Martą Pawłowską - autorką książki „Jedzenie i inne podjadania" czy eduktorką Agnieszką Szuścik. 

- To jak i gdzie rozmawiamy o zdrowiu jest ogromnie ważne! Celem projektu Go Healthy Girl jest między innymi normalizacja często tabuizowanych problemów zdrowia intymnego. Przestrzeń Bonarki dało nam w tym aspekcie ogromne możliwości m.in. przytulna sala wykładowa, łatwy dojazd do centrum.  Z wykładów Go Healthy Girl można skorzystać w przerwie na zakupach czy podczas wypadu na kawę z przyjaciółką.  Każda z Pań wychodzi z pakietem wiedzy i upominkami! Tak powinna wyglądać profilaktyka w różowym wydaniu - komentuje Karolina Sztyler, Prezes Fundacji i inicjatorka projektu Go Healthy Girl. 

Inauguracja kampanii odbędzie się 8 października (piątek) o godz. 14.00 i będzie transmitowana online w mediach społecznościowych Go Healthy Girl oraz Bonarki. Rozpocznie ją panel dyskusyjny, na którym gościnnie wystąpią dietetyczka kliniczna dr Krystyna Pogoń CEO Dietific oraz Karolina Majewska CMO w AILIS Breast Cancer Prediction Technology. Panel inauguracyjny poprowadzi Karolina Sztyler, Prezes Fundacji Admoveri i organizatorka akcji Go Healthy Girl. Dodatkowo podczas wydarzenia będzie można spotkać krakowskie blogerki i edukatorki internetowe, a uczestniczki spotkań, jak co roku, otrzymają paczki z upominkami; między innymi od najemców Bonarki: Change Lingerie, Mozz i Organique.

Szczegółowy harmonogram wydarzeń, prelekcji oraz dostępnych godzin bezpłatnych konsultacji z informacjami na temat zapisów dostępny jest na stronie http://www.gohealthygirl/ oraz w mediach społecznościowych: FB Go Healthy Girl i IG @gohealthygirl, a także FB oraz IG partnera @bonarkacitycenter oraz na bonarkacitycenter.pl/gohealthygirl/.

BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych
zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City -
jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma APSYS.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl