GoldenSubmarine i Bidlab dla PayU


2017-11-23
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab.

Nowa metoda płatności PayU, czyli Płacę później, polega na możliwości dokonania zakupów z wykorzystaniem odroczonej płatności. Dzięki temu, osoba kupująca nie musi płacić od razu, a w ciągu 30 dni i to bez dodatkowych kosztów. Jeśli nie zdąży spłacić zamówienia w wyznaczonym terminie, istnieje możliwość rozłożenia spłaty na 3 lub 6 rat.

We wrześniu ruszyła kampania zintegrowana promująca tę usługę w której udział bierze 13 sklepów internetowych, między innymi: Top Secret, Deni Cler, Pakamera, TXM, Muve czy Vistula. W promocji wykorzystano produkty z zaangażowanych sklepów, które zachęcają internautów do płatności nowym sposobem.

„PayU | Płacę później opiera się na schemacie „kup teraz, zapłać później”. To rozwiązanie szczególnie wygodne w przypadku pilnego lub niespodziewanego wydatku, którego pokrycie ze środków na koncie jest w danym momencie niemożliwe. Taki sposób płatności jest idealny także dla łowców okazji, którzy mogą skorzystać z wyjątkowej promocji w sklepie, nawet jeśli są przed wypłatą lub środki za wykonane zlecenie jeszcze do nich nie dotarły.” Mówi Anna Puacz, Senior Brand Manager PayU.

„Dzięki PayU | Płacę później można zrealizować swoje plany lub marzenia zakupowe  w każdym momencie. Partner finansowy płaci za zakupy natychmiast, a kupujący zwraca środki pożyczkodawcy w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozkłada zakup na korzystne raty. Mamy nadzieję, że nasz nowy produkt przypadnie do gustu internautom” dodaje.

Agencja marketingu internetowego GoldenSubmarine na potrzeby działań reklamowych stworzyła kreacje, projekty graficzne i strategię kampanii. Z kolei agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie. Na pierwszy kwartał 2018 roku planowane są kolejne, bardziej zasięgowe działania.

Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.

GoldenSubmarine jest niezależną agencją marketingu interaktywnego. Agencja oferuje swoim klientom skuteczne rozwiązania, które przekładają się na sukcesy podejmowanych działań. Do tej pory przekonały się o tym między innymi takie marki, jak: BNP Paribas Polska, FRoSTA, GlaxoSmithKline, Grupa Ciech, ING Bank Śląski, Media Markt, MK Cafe, NIVEA Polska, Saturn Polska, SEAT, Škoda Auto Polska, Sphinx Restauracje, Veolia, Vienna Life, Warbud, Wienerberger, WWF.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl