Goście wybierają Hotel Roku 2012
Ruszył plebiscyt „Hotel Roku 2012”, który ma na celu wyłonienie najlepszych polskich obiektów hotelowych według osób podróżujących. Organizatorem akcji jest portal HRS.pl, ekspert w dziedzinie rezerwacji hoteli na całym świecie.
Przejrzyste zasady, rzetelny wynik
Na podstawie głosów osób podróżujących zostaną wybrane najlepsze hotele w 9 kategoriach: Premiera, Biznes, Najlepszy serwis, Hotel Ekonomiczny, Hotel Luksusowy, Design, Spa, Hotel Wypoczynkowy oraz Pałace i Zamki. Obiekt, który otrzyma najwięcej głosów spośród zwycięzców wszystkich kategorii, zostanie głównym zwycięzcą Plebiscytu i uzyska tytuł Hotelu Roku 2012.
Warunkiem otrzymania nominacji była obecność hotelu w bazie HRS oraz zamieszczone na portalu wysokie oceny od dotychczasowych klientów. „Unikalną cechą Plebiscytu jest jego obiektywizm. Wyniki sprzedaży ani jakiekolwiek inne czynniki związane z relacjami biznesowymi między HRS a hotelami nie były brane pod uwagę ani w przypadku nominacji, ani tym bardziej nie będą brane przy wyłanianiu Zwycięzcy.” – podkreśla Łukasz Dąbrowski, Dyrektor Generalny HRS Polska.
Uzyskanie tytułu Hotelu Roku 2012 – w przeciwieństwie do laurów przyznawanych za minione lata - jest dla hotelu nie tylko wyróżnieniem, ale także dobrą rekomendacją dla przyszłych gości.
Swój głos na hotel można oddać na stronie www.hotelroku.com, do której odnośniki znajdą się również na witrynach nominowanych obiektów hotelowych. Głosowanie potrwa do marca 2012 roku, kiedy odbędzie się ogłoszenie wyników plebiscytu i wręczenie dyplomów dla zwycięskich hoteli.
Nagrodą główną dla zwycięskiego hotelu w kategorii „Hotel Roku 2012” będzie prezentacja w magazynach Newsweek i Forbes, które są partnerami plebiscytu.
Więcej informacji na www.hotelroku.com
www.hrs.pl
HRS – portal hotelowy
HRS jest operatorem ogólnoświatowego systemu rezerwacji hotelowych dla osób prywatnych i osób podróżujących służbowo, opartego na bazie danych obejmującej ponad 250 000 hoteli wszystkich kategorii w 180 krajach - średnio portal przyciąga sześć mln użytkowników miesięcznie. Dzięki ofercie obejmującej dziesiątki tysięcy hoteli oraz setki sieci hotelowych, system HRS umożliwia największy wybór hoteli na świecie. Bezpłatny system rezerwacyjny umożliwia dokonanie rezerwacji przez Internet po niskiej cenie, z gwarancją najlepszej ceny. HRS Exclusive Prices gwarantuje także ceny co najmniej 10 procent niższe niż w konkurencyjnych systemach. Wybór hotelu ułatwiają szczegółowe opisy hoteli i ok. 2,5 mln ocen hoteli zamieszczanych przez gości hotelowych. Ponad 25.000 firm dokonuje regularnych rezerwacji miejsc hotelowych na potrzeby podróży służbowych, konferencji i wyjazdów grupowych za pośrednictwem HRS i korzysta ze specjalnych stawek korporacyjnych HRS, umożliwiających obniżki cen nawet do 30 procent. HRS jest także liderem innowacyjnych rozwiązań i ustanawia wysoka poprzeczkę dla branży w dziedzinie komunikacji za pośrednictwem przenośnych urządzeń. Poprzez opracowanie nowych mobilnych aplikacji na wszystkie standardowe smartfony i tablety HRS korzysta ze wszystkich nowoczesnych kanałów komunikacji, aby jeszcze bardziej ułatwić klientom znalezienie odpowiedniego hotelu, nawet w czasie podróży. Założony w 1972 roku, HRS ma siedzibę w Kolonii i posiada oddziały w Szanghaju, Londynie, Paryżu, Warszawie, Rzymie, Stambule i w Moskwie. Jest też wyłącznym właścicielem portalu poświęconego Alpom, z siedzibą w Innsbruck: www.tiscover.com.
Więcej informacji na stronie www.HRS.pl
HRS na Facebooku: www.facebook.com/HRS.Polska
Kontakt dla mediów:
Agata Górnicka , Anna Haliżak,
agata.gornicka@triplepr.pl anna.halizak@triplepr.pl
ul. Leszno 8 lok. 28
01 – 192 Warszawa
22 216 54 16 , 22 216 54 20
kom. 607 676 575
Nadesłał:
nina.biadun@triplepr.pl
|