GOSHICO MUST HAVE PROSTO Z POLSKI


GOSHICO MUST HAVE PROSTO Z POLSKI
2012-04-26
Pamiątki przywożone ze świata przywołują fantastyczne wspomnienia odwiedzanych miejsc i napotkanych ludzi. Jednocześnie mogą być modnym i pożądanym gadżetem, który, dzięki swojej oryginalności, wyróżni nas z tłumu, podkreślając naszą osobowość. Polska marka GOSHICO, będąca prekursorem w tworzeniu unikalnych toreb, inspirowanych motywami folkowymi, od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających nasz kraj turystów. Torebki tej marki szybko zyskały miano designerskiego produktu eksportowego, stając się must have modnej stylizacji. Zbliżające się mistrzostwa EURO 2012 to doskonała okazja, aby wskazać gościom odwiedzającym z tej okazji nasz kraj adekwatny pomysł na prezent. Modny, stylowy i oryginalny – wybraną torebkę GOSHICO.Od dawna wiadomo, że podróże kształcą, inspirują, poszerzają horyzonty i rozwijają nasz światopogląd. Pamiątki przywożone z całego świata, oprócz właściwości sentymentalnych, niezwykle często stają się również elementem wystroju naszych domów czy mieszkań. Z czasem jednak wspomnienia z egzotycznych eskapad odchodzą w zapomnienie, a stojące na kominku upominki dołączają do grona pokrytych przez kurz gadżetów. Dlatego, aby uniknąć gromadzenia zbędnych przedmiotów, warto wybierać pamiątki, które oprócz tego, że będą odzwierciedleniem charakteru i tradycji odwiedzanego przez nas kraju czy regionu, staną się także modnym i funkcjonalnym elementem codzienności.

Polska zachwyca zagranicznych gości nie tylko narodową gościnnością i waleczną historią jej mieszkańców, ale także niezliczonym dziedzictwem kultury i sztuki. Niewątpliwie, w czasie europejskich mistrzostw w piłce nożnej EURO 2012, odwiedzą nas rzesze turystów z całego świata. Specjalnie z tej okazji, z myślą o chętnie nabywanych przez cudzoziemców pamiątkach, wiele firm przygotowało gadżety ubrane w biało-czerwone barwy. Jednak nasz hołdujący tradycjom kraj, to nie tylko sport, dlatego przyjeżdżający miłośnicy futbolu, będą również poszukiwać funkcjonalnych i oryginalnych prezentów, niekoniecznie w barwach narodowych. Idealną pamiątką z Polski będą właśnie produkty marki GOSHICO, będące doskonałym źródłem inspiracji i pomysłów na souveniry. Folkowe kolekcje tej marki od 2008 roku są nie tylko doskonałą wizytówką naszego kraju, ale także odzwierciedleniem nowego trendu w modzie, inspirowanego ludowym wzornictwem. Oryginalne, ręcznie wykonane z filcu i ze skóry torebki GOSHICO są bowiem kwintesencją polskości.

Charakterystyczne, ozdobne hafty etno od lat cieszą się ogromną popularnością wśród turystów, stając się na przestrzeni kilku lat eksportowym obiektem pożądania. Szeroka gama produktów marki, doskonale oddająca naszego narodowego ducha, dostępna jest w miejscach, w których goście poszukują drobiazgów dla swoich najbliższych: lotniskach, oraz w największych centrach handlowych. Sygnowane marką GOSHICO smycze, portmonetki, torby na laptopa czy niekonwencjonalna biżuteria to ciekawy i praktyczny upominek z kraju nad Wisłą. Już wkrótce pojawi się również kolekcja dedykowana mężczyznom, która z pewnością porwie www.goshico.com

****GOSHICO to polska marka słynąca z kolekcji unikalnych toreb inspirowanych motywami folkowymi. Od 2008 marka podbija serca wielbicielek mody na całym świecie. Pomimo tego, że wszystkie kolekcje marki GOSHICO inspirowane są folkiem, każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa. Dotychczasowe kolekcje inspirowane były wzorami łowickimi, kaszubskimi, grecką terakotą, a nawet perskimi mozaikami. Modne połączenia od czarnych haftów aż po neonowe, kolorowe wzory udowadnia, że filc i folklorystyczne inspiracje są dla wszystkich - businesswoman, fashionistek, młodych mam czy nastolatek. Za sukcesem marki stoją siostry GOSHICO: Małgo – główna projektantka i Aga – odpowiedzialna za biznesową stronę funkcjonowania firmy. Wszystkie produkty GOSHICO są produkowane przy zachowaniu najwyższych standardów polskiej produkcji.  Każda torebka GOSHICO jest  ręcznie wycinana i zszywana.  

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl