Gotowe na Sylwestra - odsłona czwarta


Gotowe na Sylwestra - odsłona czwarta
2013-12-16
W konferencji prasowej, zorganizowanej już czwarty rok z rzędu w siedzibie IMR advertising by PR, wzięło udział liczne, acz wybrane, grono dziennikarzy przygotowujących się wizerunkowo i duchowo na Sylwestra.

W świątecznej atmosferze, przy dyskretnie migających lampkach na prawdziwej choince, prezentowane były trzy tematy: nowy na rynku suplement diety Ginjal Urit, najnowsze trendy w makijażach i nowości kosmetyczne Golden Rose oraz jesienna kolekcja kapeluszy, czapek i beretów przygotowana przez projektantkę Annę Krupę.

Produkt naturalny Ginjal Urit skomponowano ze starannie wyselekcjonowanych, standaryzowanych składników roślinnych, łącząc tradycje medycyny polskiej i Dalekiego Wschodu. Ginjal Urit zawiera pięć ekstraktów: z owoców żurawiny i czarnego bzu, liści rozmarynu, mlecza polnego i korzenia żeń –szeń.

„Ginjal Urit pomaga w kłopotach z drogami moczowymi i nerkami. Wspiera oczyszczające funkcje dróg moczowych i wspomaga naturalne funkcje nerek. Działa moczopędnie, odkażająco, przeciwbakteryjnie, neutralizuje działanie bakterii E-coli, wzmacnia kondycję organizmu, a także przyspiesza krążenie” – mówił prof. dr hab. Zenon Jastrzębski, kierownik Zakładu Farmakologii Narodowego Instytutu Leków.

Sylwestrowy nastrój wśród dziennikarzy wprowadziła Marta Pawlik-Antoniak, która z każdym rokiem coraz lepiej czuje się w roli głównej wizażystki Golden Rose, prezentując nowości w makijażach i kosmetykach. Istniejąca już 10 lat na polskim rynku firma Golden Rose niezwykle często udoskonala swoje produkty i opracowuje nowe. Jak zwykle podczas konferencji „Gotowe na Sylwestra”, do wizażystki ustawiła się kolejka do wykonania makijażu i wysłuchania porad, jaki każdej z pań pasuje najlepiej.

Nie zawiodła również Anna Krupa, której nakrycia głowy – każde inne, autorskie – wywoływały zachwyty i gremialne przymierzanie. Trzy z nich można było wylosować. Pozostali uczestnicy konferencji jednak nie byli zawiedzeni, bowiem pojawili się dwaj Mikołajowie z workiem pełnym prezentów, których wystarczyło dla wszystkich.

„Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko dodać, że w doskonałych humorach kontynuowano kuluarowe rozmowy wzmacniając siły fizyczne świątecznym, różnorodnym, autorskim poczęstunkiem, jak zwykle przygotowanym w naszej agencji” – podkreśliła Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (3):

  • avatar
    ramona , 2015-01-06 21:30:00

    W Sylwestra zrobiłam sobie super makijaż ceniami terracotta od Golden rose, przetrwał całonocne szaleństwa więc i w karnawale się sprawdzi bo w weekend kolejna impreza

  • avatar
    ~Roberta, 2014-01-31 19:20:47

    Do kolejnych Gotowych na Sylwestra nie zamierzam czekać. Też ogromnie lubię wszystko co organizują i już wiem, że Monika Iskandar przygotowuje nowe przepisy na nową imprezę.

  • avatar
    ~Karolina, 2013-12-20 12:08:43

    Uwielbiam te imprezy. Zawsze jest znakomita, serdeczna atmosfera. Choinka prosto z lasu, pyszne jedzenie, dużo wina i szczodry Mikołaj, a czasem dwóch. Mam nadzieję, że w 2014 roku znowu się spotkamy na "Gotowych na Sylwestra", tym razem, to będzie już piąta odsłona.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl