Grafiku – niezależny twórco, szukamy właśnie Ciebie!


2012-09-08
Parasz się grafiką, jesteś świetny ale Świat jeszcze o Tobie nie usłyszał? Nie lubisz zbędnych formalności i ganiania za klientem? Wolisz pokazać swoje portfolio tak, żeby zleceniodawcy sami Cię wybrali, zaistnieć w internetowej społeczności twórców, by wypromować swój graficzny talent?

Na wszystkie Twoje bolączki i potrzeby istnieje jedna recepta – Mintia.com.

Czym jest Mintia.com?

Wyobraź sobie internetową agencję marketingową, która jest de facto wielką społecznością grafików, copywriterów i marketingowców… To właśnie Mintia.com. Agencja zrzesza zarówno żółtodziobów jak i doświadczonych freelanserów. Każdy znajdzie tu miejsce dla siebie i swoich pomysłów – również i Ty!

Jakie korzyści niesie z sobą Mintia.com?

Przede wszystkim – w nowatorski sposób zajmie się promocją Twoich projektów graficznych. Da Ci szansę rozwoju zawodowego. To tutaj bez problemu zbudujesz oraz wypromujesz własne portfolio a Klient dzięki dostępowi do szerokiej bazy specjalistów uzyska wysokiej jakości usługi graficzne, od projektowania logo, poprzez druk wizytówek, programowanie stron internetowych na produkcji filmowej skończywszy! Nad jakością usług czuwają nieustannie ludzie z Mintia.com.

Jak to działa? 

Mintia.com skupia międzynarodową społeczność projektantów, o różnych specjalizacjach, w jednym miejscu. To internetowa agencja marketingowa, w której każdy, kto zajmuje się grafiką, może zaistnieć na rynku, zarobić i rozwinąć się zawodowo – mówi Przemysław Stanisz, CEO projektu. Dzięki Mintia.com graficy sami zarządzają swoim czasem pracy, wybierają wyłącznie te briefy, które im odpowiadają, bez konieczności projektowania czegoś, co im się nie podoba, pokazują swoje portfolio branży i skutecznie, dzięki portalowi, je promują – dodaje Stanisz.

A więc… rozwój zawodowy – tylko z Mintia.com!

Jeśli cenisz sobie wolność i profesjonalizm Mintia.com jest miejscem dla Ciebie. Ale jak zarobić w portalu na swojej pracy? Masz dwie równie ciekawe opcje.
Po pierwsze – konkursy kreatywne, w których udział może wziąć każdy zarejestrowany w portalu grafik. Jak odbywa się taki konkurs? Klient przesyła briefa, w którym zawarte są wszystkie wytyczne dotyczące projektu, a Ty, jeśli jesteś zainteresowany jego stworzeniem, przesyłasz swoje własne pomysły. Najlepszy z nich jest wybierany,  nagradzany finansowo a projekt przekazywany do realizacji. Bajecznie proste, prawda? Ta metoda gwarantuje Klientowi niemalże nieograniczoną ilość wysokiej jakości usług kreatywnych a temu szczęściarzowi, którego projekt wygrał, zarobek i szansę na dalszą współpracę z tymże Klientem. Już nie wspominając o poszerzającym się portfolio…

Druga możliwość to Marketplace – miejsce, w którym możesz wystawić każdy swój projekt na sprzedaż. Stwórz projekt logo, strony inetrentowej czy reklamy interetowej, opisz możliwości modyfikacji i zastosowania, wyceń i umieść na Mintia.com. Teraz już pozostaje tylko czekać na zgłoszenie się Klienta. Przestrzeń Marketplace wciąż dynamicznie się rozwija. Dzięki licznym modyfikacjom oraz udoskonaleniom w niedługim czasie z pewnością dorówna w popularności konkursom kreatywnym.

Czy rynek pracy dla grafików zmieni się dzięki Mintia.com?

Zdecydowanie tak. A wszystko to dzięki możliwościom zawodowym, które oferuje portal i aspektom społecznościowym, które wykorzystuje w celu integrowania środowiska. Istnieje duża szansa, że taka forma działalności zmieni na dobre myślenie o pracy i rozwoju zawodowym w ogóle, nie tylko w branży graficznej ale także we wszystkich pozostałych branżach. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna DesignPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl