Grey Goose na Toronto International Film Festival 2011


Grey Goose na Toronto International Film Festival 2011
2011-09-16
W miniony weekend w Toronto, francuska wódka Grey Goose była gospodarzem prywatnej imprezy, zorganizowanej w związku z pokazem trzech filmów podczas Toronto International Film Festival 2011.

Filmowe emocje z marką Grey Goose

We wrześniu każdego roku, Toronto zamienia się w miejsce jednego z najważniejszych wydarzeń związanych ze światem filmu. Tegoroczna 35. edycja Toronto International Film Festival (TIFF) to ponad 300 filmów z 60 krajów i rozgrzewka przed Oscarami. TIFF poświęcony jest prezentacji najlepszych filmów z całego świata i Kanady. To ważne wydarzenia dla wszystkich miłośników kina. Odkrywanie świata poprzez obraz to kreatywna i kulturalna misja festiwalu. To, co rozpoczyna się podczas tego 11-dniowego święta kina, będzie miało wpływ na kolejny filmowy rok. TIFF daje możliwość udziału w pokazach, wykładach, dyskusjach, warsztatach oraz jest okazją do spotkania z filmowcami z Kanady i całego świata.

Filmowa śmietanka

Podczas zabawy na prywatnym evencie nie zabrakło największych gwiazd wielkiego ekranu. Glenn Close wraz z ekipą filmu „Albert Nobbs” świętowała jego premierę na tegorocznym TIFF. Pięciokrotna zdobywczyni Oscara nie tylko gra tam główną rolę, ale także jest autorką scenariusza i producentką filmu. Na imprezie pojawiła się także Emily Blunt w towarzystwie Ewana McGregora, który partneruje jej w filmie „Salomon Fishing In the Yemen” – również zaprezentowanym podczas tegorocznej edycji festiwalu. Na evencie towarzystwa Rachel Weisz („The Deep Blue See”) dotrzymywał Dimitri Lezinska – globalny ambasador francuskiej wódki Grey Goose.


Ekskluzywna wódka Grey Goose debiutowała na festiwalu w Toronto w 2009 roku. Zeszłoroczny sukces spowodował, że trunek po raz kolejny pojawił się na jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń w świecie filmu, który stanowi etap wyścigu po statuetkę Oscara.


Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?


Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji
i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.


Kontakt prasowy:

Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. 72 A lok.35, 03-290 Warszawa, tel/fax. (22) 251 20 47, e-mail: b.grzybek@more-pr.com, martawieckowska@more-pr.com






Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marta Więckowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl