Grupa PayU buduje markę w Europie Środkowo-Wschodniej


2011-07-06
Grupa PayU, skupiająca podmioty zajmujące się internetowymi płatnościami w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, kontynuuje budowę jednej, silnej marki w tym regionie. Rozpoczyna się rebranding rumuńskiej GECAD ePayment, którego efektem będzie przyjęcie nowej nazwy - PayU.

GECAD ePayment  weszła w skład grupy PayU w 2010 r. W pierwszym etapie procesu rebrandingu firma zmieni swoje logo z ePayment, online payments, build up your sales na  ePayment. Member of  PayU. Będzie ono wykorzystywane przez kilka miesięcy, do momentu przyjęcia docelowej nazwy marki - PayU. Na początku czerwca, identyczny element (Member of PayU), podkreślający przynależność do międzynarodowej grupy, pojawił się także w logotypie polskiego agregatora płatności należącego do PayU - Platnosci.pl.

Właścicielem spółek należących do grupy PayU jest międzynarodowy koncern medialny Naspers. W 2010 roku PayU obsłużyła ponad 31 milionów transakcji o łącznej wartości ponad 800 milionów euro. W Polsce posiada ponad 40 proc. rynku płatności internetowych, w Rumunii natomiast udział PayU w płatnościach online to ponad 90 proc.

- Proces rebrandingu, który będzie odbywał się w ciągu kolejnych miesięcy, ma dwa główne cele. Po pierwsze, przyjęcie regionalnej marki PayU, zgodnie z decyzją holdingu Naspers o prowadzeniu działalności w sektorze płatności internetowych w regionie pod jedną marką. Po drugie,  ogłoszenie nowej strategii rozwoju, którą będziemy podążać przez najbliższe lata - wyjaśnia Daniel Nicolescu, Dyrektor Generalny ePayment. - Na początek zdecydowaliśmy się na zastąpienie starego hasła zwrotem „Member of PayU", w ostatnim etapie przestaniemy używać i tego sformułowania, określając się wyłącznie jako PayU - dodaje.

Rozwój rumuńskiego agregatora płatności online, zdecydowanego lidera na rynku e-commerce w tym kraju, będzie następował w trzech kierunkach:

1. Rozszerzenie zintegrowanej oferty dostępnych metod płatności (obecnie są to: płatności kartą, mikropłatności (SMS, DMTF), przelewy bankowe, bankowość internetową, Mobilis i PayPal).

2. Rozwój i wdrożenie nowych usług uzupełniających płatności online, przeznaczonych dla dokonujących zakupów w sieci .

3. Regionalna ekspansja poprzez eksport technologii.

- Proces rebrandingu to również doskonały moment na zwiększenie naszej obecności w świadomości osób dokonujących zakupów w sieci. Przeprowadzimy serię kampanii i zorganizujemy kilka wydarzeń, aby wesprzeć nasze działania skierowane do sklepów internetowych i przede wszystkim kupujących - deklaruje Daniel Nicolescu.

Grupa PayU oferuje profesjonalne rozwiązania w dziedzinie e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Prowadzi  działalność w Polsce, Czechach i Rumunii, a wkrótce obecna będzie także na Węgrzech. Aby ułatwić dostęp do informacji na temat serwisów koncernu Naspers oferujących systemy płatnościowe, uruchomiona została strona korporacyjna http://www.payu.eu/.

- Jest to kolejny krok na drodze realizacji strategii firmy, której głównym elementem jest ekspansja na rynki Europy  Środkowo-Wschodniej. Strona ta podkreśla międzynarodowy charakter naszej spółki, szybko zdobywającej nowe rynki - mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU.

O ePayment

ePayment jest agregatorem rozwiązań dla rynku e-commerce, liderem na rynku rumuńskim i częścią międzynarodowej grupy PayU należącej do Naspers Ltd., drugiego potentata rynku e-commerce na świecie.  Spółka oferuje własny system płatności online ePayment® przeznaczony dla podmiotów zajmujących się sprzedażą produktów i usług w Internecie. Więcej informacji na stronie http://www.epayment.ro/.

O Grupie PayU

PayU łączy innowacyjne rozwiązania, bezpieczeństwo i niezawodność technologiczną, dostarczając narzędzia z zakresu płatności online. W chwili obecnej działa na rynku polskim (http://www.platnosci.pl/), czeskim (http://www.payu.cz/) i rumuńskim (http://www.epayment.ro/).

Właścicielem PayU jest międzynarodowy holding Naspers oferujący usługi oparte na technologiach medialnych oraz komunikacyjnych. Więcej informacji na stronie http://www.payu.eu/.

O Naspers

Naspers to międzynarodowa grupa medialna notowana na giełdach w Johannesburgu i Londynie. Strategia rozwoju biznesu holdingu zakłada przejmowanie lub tworzenie społeczności w poszczególnych krajach, jak również rozwój działalności w regionie poprzez oferowanie usług w sektorze e-commerce, rozwiązań komunikacyjnych, serwisów społecznościowych, tworzenia treści serwisów i gier. Więcej informacji na stronie http://www.naspers.com/.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dotpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl