Guess Activewear w Bonarce
10 września (piątek) otworzono w krakowskiej Bonarce najnowszy butik z modą sportową prestiżowej marki Guess. Nowy salon ma pow. 127 m kw. i znajduje się na poziomie 1.
- Marka Guess na terenie Bonarki dostępna będzie aż w trzech lokalizacjach. Przed miesiącem uruchomiła ona u nas butik z akcesoriami, a niebawem także otworzy salon pod szyldem wiodącym. Submarka Activewear jest z kolei silnym wzmocnieniem naszej oferty w zakresie produktów premium dla osób preferujących aktywny styl życia oraz doceniających jakość i design odzieży w stylu casual - komentuje Przemysław Wasiluk, Operations Asset Manager NEPI Rockcastle.
Sklep Guess Activewear w Bonarce to jeden z pierwszych tego typu sklepów pop-up w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie z planem kolejnych otwarć w 2022 roku.
Kolekcja Activewear oferuje szeroką gamę funkcjonalnej odzieży, akcesoriów i obuwia dla kobiet i mężczyzn. To ubrania idealne na każdy aktywny dzień - łączą najnowsze trendy, minimalistyczny
design i funkcyjne materiały. Sezonowe kolory z kontrastującymi detalami podkreślają sportowy styl całej oferty Guess Activewear.
Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła swoją działalność jako marka produkująca dżinsy i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess? Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Produkty marki Guess dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność
w około stu krajach.
BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma APSYS.
Nadesłał:
bezstronny22
|