Guess w Metropolitan Outlet Bydgoszcz
Wzbogaca się grono najemców powstającego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Do znanych marek o ugruntowanej pozycji rynkowej, które będą tworzyły ofertę modową obiektu, dołącza międzynarodowa marka odzieżowa Guess. Obiekt skomercjalizowany jest już w ponad 50 procentach.
Metropolitan Outlet w Bydgoszczy buduje mocny sektor mody damskiej i męskiej, który stanowi podstawę dobrze funkcjonującego centrum wyprzedażowego. Swoją obecność z sektora fashion potwierdziły dotychczas takie firmy, jak Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion oraz Ewtex. W maju do grona przyszłych najemców dołączyła amerykańska marka Guess - jedna z najpopularniejszych na świecie marek klasy premium. W salonie o powierzchni 378 mkw. firma będzie oferowała kolekcje odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej w stylu casual wraz z bogatą gamą akcesoriów.
– Dla klientów obiektów outletowych najważniejsza jest szeroka oferta modowa, dlatego wraz z firmą JLL, z którą współpracujemy przy komercjalizacji Metropolitan Outlet, dużo uwagi przykładamy do właściwego doboru najemców oraz ich oferty. Cieszy nas, gdy firmy z tak ugruntowaną pozycją jak Guess potwierdzają nam swoje zainteresowanie Metropolitan Outlet. Mieszkańcy regionu niewątpliwie czekają na powstanie obiektu oferującego produkty rozpoznawalnych marek w atrakcyjnych cenach – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director w Neinver Polska.
Bydgoszcz to nowoczesna metropolia o wysokiej sile nabywczej mieszkańców, miejsce z dużym potencjałem zakupowym i bardzo dobrymi prognozami dla powstania outletu.
Waldemar Madajczyk, Regional Director CEE, Russia Guess komentuje: Zdecydowaliśmy się dołączyć do grona najemców Metropolitan Outlet Bydgoszcz, bowiem dostrzegamy potencjał regionu i jesteśmy przekonani, że dobrze zarządzany outlet będzie entuzjastycznie przyjęty przez klientów, jako uzupełnienie oferty centrów regularnych.
Wielu najemców dostrzega możliwości tego rynku i chce rozwijać swoją sprzedaż razem z Metropolitan Outlet, co przekłada się pozytywnie na tempo prac związanych z komercjalizacją obiektu. Obecnie prowadzone są finalne negocjacje kolejnych umów najmu. Na dzisiaj poziom skomercjalizowania obiektu wynosi już ponad 50 procent.
Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów. Metropolitan Outlet będzie nowoczesną przestrzenią handlową, gdzie na powierzchni 17 000 mkw. klienci będą mieli do dyspozycji ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz – a także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem Metropolitan Outlet będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw. Ofertę obiektu uzupełni również stacja paliw.
– Z zadowoleniem obserwuję proces komercjalizacji obiektu. Niezwykle cieszy mnie fakt, że marki o międzynarodowym zasięgu oraz znane polskie firmy z branży mody obdarzyły nas zaufaniem i zdecydowały się dołączyć do grona najemców Metropolitan Outlet. Jestem przekonany, że centrum wyprzedażowe będzie atrakcyjnym kanałem sprzedaży dla wielu sieci handlowych, zaś jego oferta odpowie na oczekiwania klientów– mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.
Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Obecnie trwa proces wyłonienia generalnego wykonawcy projektu. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na wiosnę 2018 roku. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.
Nadesłał:
Carrefour Polska
|