GutPR i nowa marka Omega-3 firmy DROP


GutPR i nowa marka Omega-3 firmy DROP
2012-05-29
W ostatnim czasie agencja GutPR podpisała umowę dotyczącą prowadzenia działań komunikacyjnych dla nowej linii produktów firmy DROP oznaczonych logo Omega-3. Umowa pomiędzy agencją GutPR a firmą DROP, należącą do krajowej czołówki w produkcji zdrowej i bezpiecznej żywności, obejmuje prowadzenie działań wspierających wprowadzenie linii nowych pasztetów drobiowych DROP Omega-3 w różnych wariantach smakowych na rynek.
GutPR będzie odpowiadać między innymi za prowadzenie relacji z mediami oraz działania w serwisach społecznościowych. Kampania komunikacyjna prowadzona przez GutPR będzie towarzyszyć największej telewizyjnej kampanii reklamowej firmy DROP.

"Wybraliśmy GutPR ze względu na doświadczenie jakie agencja posiada we współpracy z nami. Branża spożywcza jest branżą specyficzną, postawiliśmy więc na sprawdzonego partnera. Wcześniej agencja dała się poznać jako rzetelny partner. Dzisiaj to podstawa sukcesu." - mówi Grzegorz Gęsiarek z firmy DROP.

"Cieszymy się, że firmy doceniają nasze doświadczenie związane z prowadzeniem działań komunikacyjnych dla artykułów spożywczych o prozdrowotnym charakterze. Pasztety Omega-3 firmy DROP to nie pierwszy z linii produktów powierzonych naszej opiece mediowej, który został wyróżnionych przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu - prowadzimy bowiem PR produktowy między innymi dla uhonorowanych przez tę Fundację soków firmy Dawtona" -mówi Hanna Gehrke-Gut z GutPR.
Umowa pomiędzy spółką DROP a agencją GutPR ma być początkiem długoterminowej współpracy pomiędzy firmami. Agencja GutPR została wybrana w konkursie ofert.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aktualnie firma DROP S.A., jest jednym z największych i najnowocześniejszych przedsiębiorstw branży drobiarskiej w Polsce. Spółka należy do światowej czołówki w produkcji zdrowej i bezpiecznej żywności najwyższej jakości. Produkty DROP S.A. znajdują coraz szersze uznanie wśród konsumentów krajowych i zagranicznych. Znajduje to potwierdzenie nie tylko w rosnącej sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym, lecz także w licznych nagrodach i wyróżnieniach. Drób będący surowcem do produkcji karmiony jest paszami pochodzenia roślinnego. Procesy produkcyjne są zgodne ze standardami Unii Europejskiej pod względem sanitarnym i technologicznym. Nowoczesne technologie, system zapewnienia bezpieczeństwa żywności - HACCP, stały nadzór weterynaryjny i wysoko wykwalifikowana kadra, przyczyniają się do powstania wyrobu najwyższej jakości potwierdzonych certyfikatami: BRC, IFS, Halal
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, motoryzacyjnym, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i FMCG.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GutPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl