GutPR ponownie z wodą kokosową


GutPR ponownie z wodą kokosową
2012-02-24
W ostatnim czasie firma Vivalife – wyłączny dystrybutor wody kokosowej dr. Antonio Martins – odnowiła współpracę dotyczącą obsługi z zakresu media relations z agencją GutPR.

W okresie od listopada 2010 do maja 2011 agencja GutPR pomagała wprowadzić na rynek nowe produkty, oferowane przez Vivalife. Na początku współpracy spółka GutPR dostarczyła kontent na firmową stronę internetową, następnie zapewniła szeroką obecność wody kokosowej w Internecie, mediach drukowanych oraz telewizji, prowadziła monitoring i biuro prasowe, a także zadbała o działania z zakresu social media, służąc jednocześnie szeroko rozumianym doradztwem komunikacyjnym, wizerunkowym i reklamowym.

W połowie zeszłego roku firma Vivalife nawiązała współpracę  z inną agencją PRową. Kilka miesięcy później wyłączny dystrybutor wody kokosowej zwrócił się do GutPR z propozycją ponowienia współpracy.

„Z naszego doświadczenia wynika, że działania GutPR były zdecydowanie bardziej efektywne” – tak ponowne podpisanie umowy skomentowała Dorota Jaroszewska z firmy Vivalife.

Umowa pomiędzy Vivalife a GutPR została zawarta na czas nieokreślony. Za obsługę firmy odpowiedzialna jest Hanna Gehrke-Gut wraz z zespołem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vivalife Sp. z o.o. zajmuje się dystrybucją produktów spożywczych opartych na ekologicznych składnikach. W jej ofercie odnaleźć można m.in. napoje na bazie naturalnej wody owocowej marki dr Antonio Martins.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym, fitness, SPA i FMCG.

Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GutPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl