GutPR wybiera Najładniejszą Placówkę Bankową 2012
W ostatnich dniach ruszył plebiscyt na „Najładniejszą Placówkę Bankową 2012” organizowany przez Banking-Magazine. Działaniami komunikacyjnymi dla tej akcji zajmie się agencja GutPR – jeden z partnerów plebiscytu.
Partnerami konkursu są: Kabarowski Misiura Architekci, agencja GutPR oraz sfera-finansow.pl.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Organizowany przez Banking-Magazine konkurs "Najładniejsza placówka bankowa 2012" ma na celu wyłonienie najbardziej oryginalnej pod względem architektonicznym oraz wizualnym wystrojem wnętrza, stacjonarnej placówki/oddziału bankowego, zlokalizowanego na terytorium Państwa polskiego.
W celu odpowiedniej identyfikacji, konkurs został podzielony na dwie kategorie: "Najładniejsza Placówka Bankowa 2012" oraz "Najładniejsza Spółdzielcza Placówka Bankowa 2012".
W plebiscycie wziąć może każda marka bankowa, której przedstawiciele przesłali zdjęcia wskazanych przez siebie placówek. Zgłaszać obiekty mogły również wszystkie osoby, które uważają zasadność uczestnictwa wybranego oddziału względem pokazania jej wśród konkurencyjnych marek. Wśród zgłoszonych placówek są oddziały BRE Banku, Deutsche Bank PBC SA, Kredyt Banku, Alior Banku, BNP Paribas, ING Banku Ślaskiego, Nordea Bank i Eurobanku, a także 8 spółdzielczych placówek bankowych.
Wyniki plebiscytu oraz jego laureatów poznamy na początku listopada br. Wówczas to zwycięzcy zostaną uhonorowani przygotowanymi na tą okazję specjalnymi statuetkami.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i FMCG.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.
Nadesłał:
GutPR
|