Gutt Vodka dostępna w sieci Piotr i Paweł
Producent Gutt Vodki, luksusowego wysokoprocentowego trunku z kategorii premium, rozszerzył swoją obecność na polskim rynku o sieć handlową Piotr i Paweł.
Producent Gutt Vodki, luksusowego wysokoprocentowego trunku z kategorii premium, rozszerzył swoją obecność na polskim rynku o sieć handlową Piotr i Paweł.
Z nadejściem nowego roku na półkach sieci Piotr i Paweł pojawiła się Gutt Vodka w trzech odsłonach smakowych: klasyczna czysta (Pure), ziołówka (Herbal), powstała na bazie 30 rodzajów ziół, oraz pieprzówka (Pepper), na którą składa się mieszanka pieprzu pochodzącego z Dalekiego Wschodu oraz Ameryki Środkowej i Południowej. Do produkcji wódek wykorzystywany jest czterokrotnie destylowany spirytus, wytwarzany z polskiego żyta.
Jesteśmy niezwykle zadowoleni z obecności naszej wódki na półkach kolejnej dużej sieci handlowej. Marka cieszy się zaufaniem i bardzo dobrą reputacją wśród konsumentów, a sklepy należące do sieci zlokalizowane są w całej Polsce - mówi Marcin Milewski, Dyrektor Handlowy Landlord 2013
Debiut producenta Gutt Vodki na polskim rynku miał miejsce w 2013 r., zaś swój luksusowy produkt zaprezentował w 2015 r. Spółka Landlord 2013 stale się rozrasta, odnotowując z roku na rok coraz większą produkcję i sprzedaż swoich wyrobów. Jej strategiczny rozwój zakłada również nawiązywanie współpracy z kolejnymi sieciami sklepowymi. W grudniu 2016 roku Gutt Vodka znalazła się także w sieci Auchan oraz hipermarketach Carrefour.
Od momentu wprowadzenia na rynek Gutt Vodka cieszy się coraz większą popularnością wśród koneserów dobrego trunku. Jej butelki wyróżniają się wyrafinowanym kształtem i wzorem – opakowanie wódek zostały zaprojektowane przez studio artystyczne znanego polskiego grafika - Andrzeja Pągowskiego.
Nadesłał:
Core PR
|