Havas Market i Persooa łączą siły w obszarze e-commerce


Havas Market i Persooa łączą siły w obszarze e-commerce
2022-10-18
Agencja Havas Media Group nawiązała strategiczną współpracę w obszarze e-commerce i technologii, poszerzając tym samym ofertę Havas Market, jednostki odpowiedzialnej za kompleksowe działania e-commerce i marketplace dla klientów agencji.

W październiku rozpoczęła się współpraca Havas Market (jednostka Havas Media Group) i marki Persooa, specjalizującej się w transformacji i efektywnym połączeniu marketingu z procesem sprzedażowym i wspierającej firmy w wykorzystaniu pełni potencjału ich stron internetowych, sklepów oraz aplikacji mobilnych. W ofercie znajduje się pełen pakiet rozwiązań z dziedziny automatyzacji marketingu i personalizacji e-commerce gwarantując przy tym ROI w 90 dni. Persooa ma szerokie doświadczenie w projektach Marketing Automation i Segmentacji Danych oraz wyróżnia się podejściem w skutecznym wdrażaniu projektów i realizacji celu biznesowego.
 
Inwestycja w zaawansowane rozwiązania marketingowe i technologiczne oparte na wykorzystaniu danych w czasie rzeczywistym, skalując tym samym biznes marek i e-commerce, to kluczowe kierunki rozwoju oferty Havas Market. Współpraca z Persooa to kolejny krok poszerzenia naszej oferty, dostarczając tym samym kompleksowe usługi Digital 360. Wzmacnianie ekspertyzy Digital Marketingu jest istotnym elementem naszej nowej strategii w obszarze transformacji cyfrowej pod nazwą HAVAS ONE DIGITAL – mówi Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group.
 
Partnerstwo z Havas Market umożliwiło nam stworzenie kompleksowej oferty, która będzie odpowiadać na potrzeby większości e-commerce i poprawiać ich wyniki biznesowe. Dzięki doświadczeniu i wiedzy specjalistów z Havas Media Group i Persooa możemy zagwarantować zwrot z inwestycji w ciągu 90 dni – mówi Arkadiusz Seredyn, CEO Persooa.
 
Havas Market i Persooa – kompleksowe usługi dla e-commerce z gwarancją ROI w 90 dni
 
Oferta Havas Market i Persooa obejmuje pełen lejek sprzedażowy od działań akwizycyjnych, przez automatyzację marketingu, efektywny kontent i obsługę kanałów sprzedaży, gwarantując przy tym ROI w 90 dni. Narzędzia z obszaru Marketing Automation i Customer Data Platform przy wsparciu ekspertyzy w zarządzaniu i strategii danych to kluczowe elementy oferty. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i zaawansowanej personalizacji pozwala sprawnie skalować wynik. 
 
W wyniku wspólnej strategii Havas Market i Persooa utworzonych zostało 5 dedykowanych pakietów dla e-commerce, uwzględniających charakterystykę różnych biznesów: 
Marketing Automation 2.0. – wdrażanie narzędzia Marketing Automation w tym kompleksowy onboarding, zaawansowane predykcje zakupowe oraz hiperpersonalizacja komunikacji w optymalnym czasie i kanale z ponad 100 gotowymi taktykami oraz scenariuszami biznesowymi dla różnych branż.
Retail Media – monetyzacja ruchu w sklepie internetowym poprzez kompleksową strategię pozycjonowania produktu oraz zaawansowaną personalizację komunikacji.
E-commerce Boost – kampanie digital dla e-commerce obejmujące 3 poziomy pakietowe od audytu i badań, przez prowadzenie kompleksowych kampanii performance’owych, po wykorzystanie zaawansowanej analityki i predykcje zakupowe.
Digital Targeting Up – zaawansowane analizy grupy docelowej i komunikacji marki przez wdrażanie automatycznych segmentów mających na celu maksymalizację ROI oraz integracje technologiczne z narzędziami Martech.
Content Commerce – strategia Content Marketingu oraz Content Maturity przez analizę, produkcję oraz optymalizację treści we wszystkich nośnikach marki z wykorzystaniem autorskich narzędzi Havas Market Forecast oraz Havas Market Retail Insight.
 
Poszerzanie oferty Havas Market o partnerstwa technologiczne to element strategii, mającej na celu dalszy rozwój biznesu naszych klientów. Zaawansowana personalizacja i odpowiednie zarządzanie danymi, a przy tym zwinne wdrażanie projektów, to cecha wyróżniająca naszą ofertę. Kompleksowa oferta Digital dla e-commerce to również szereg badań i rekomendacji oraz zaawansowana analityka i narzędzia własne, wykorzystywane w ponad 100 business case w różnych kategoriach – mówi Tomasz Kwiatkowski, Head of E-commerce Operations, Havas Market Poland. 
 
Strategia Havas One Digital
 
Współpraca z Persooa to kolejny krok we wzmocnieniu kompetencji digitalowych i e-commerce’owych Havas Media Grup. Agencja we wrześniu wdrożyła nową strategię Havas One Digital w obszarze transformacji cyfrowej Havas Media Group. Dotyka aspektów edukacyjnych, rozwojowych oraz biznesowych, mając na celu wzmocnienie kompetencji i ekspertyzy w zakresie Digital Marketingu. Kompleksowy program edukacyjny, który daje możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia aktualnej wiedzy z obszaru digital marketingu, zarówno dla pracowników, jak i klientów. To wszystko, aby móc oferować i tworzyć najlepsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i technologiczne, zgodne z najnowszą wiedzą oraz standardami branży. Strategia Havas One Digital jest realizowana w ramach 3 filarów. 
Bazy materiałów edukacyjnych Havas Academy dotyczącej kompleksowo całego obszaru digital marketingu i podzielonej tematycznie oraz w zależności od stopnia wiedzy. 
Havas Workshop, czyli cyklu edukacyjnych spotkań wewnętrznych i interaktywnych warsztatów, podczas których eksperci Havas dzielą się wiedzą dotyczącą ich obszarów specjalizacji.
Havas Espresso, czyli serii webinariów edukacyjnych skierowanych do klientów oraz prospektów agencji, podczas których eksperci Havas Media Group szkolą klientów z najnowszej wiedzy oraz trendów digital marketingowych.  
Efektem strategii jest również wprowadzenie nowych produktów i usług w obszarze Digital Marketingu adekwatnych do potrzeb biznesu i trendów, w tym uruchomienie nowej jednostki Havas Market świadczącej kompleksowe usługi dla e-commerce. To także rozwój oferty technologicznej i badawczej w ramach jednostki Data Business Intelligence czy też rozwój oferty aktywacji marki we wszystkich kanałach sprzedaży takich jak Gaming i Metaverse, Social Media czy Influencer Marketing. Havas One Digital to pełen zakres usług w obszarze Digital Marketingu i kompetencje 360° wspierając przy tym perspektywę zarówno klientów, jak i pracowników.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl