Havas Media dla Profi


Havas Media dla Profi
2019-05-16
Agencja mediowa Havas Media należąca do Havas Media Group zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Profi. Do zadań Havas Media należeć będzie strategia, planowanie i zakup mediów dla tego producenta żywności.

Profi, znany producent pasztetów i zup, poszerza swoje portfolio produktowe dynamicznie rozwijając segment produktów premium oraz dań chłodzonych, wyprodukowanych ze starannie wyselekcjonowanych składników, bez konserwantów, barwników czy wzmacniaczy smaku. Firma zdecydowała się również na rozpoczęcie działań promocyjnych w Q2 2019 r.
 
W tym celu zorganizowany został przetarg na obsługę mediową, w którym zwyciężyła agencja Havas Media. Do jej obowiązków należeć będzie przygotowanie strategii, planowanie i zakup mediów online i offline. 
Havas Media zaplanował również strategię komunikacji oraz zakup mediów do loterii konsumenckiej zaplanowanej przez Profi w Q2 2019 r.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl