Havas Media dla Red Bull 111 MegaWatt


Havas Media dla Red Bull 111 MegaWatt
2018-08-21
W dniach 8-9 września 2018 r. odbędzie się 5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt. W ramach promocji wydarzenia Red Bull rozpoczął promocję konsumencką, do której media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Red Bull 111 MegaWatt to dwudniowe zawody motocyklowego enduro, w których ramię w ramię rywalizują amatorzy i elita dyscypliny, w sumie ponad 1000 uczestników. Impreza, na którą wstęp dla widzów jest wolny, odbywa się terenie Kopalni PGE w Bełchatowie. Oprócz głównego wyścigu dla uczestników i kibiców szykowane są dodatkowe atrakcje.
 
Do 26 sierpnia 2018 r., w sieci sklepów Biedronka trwa promocja konsumencka RED BULL 111 MEGAWATT – Mega wyścig zaczyna się w Biedronce, w której do wygrania jest aż 111 nagród tygodniowo.
 
Kampania opiera się na działaniach online, uwzględniając obecność na serwisach ogólnopolskich oraz regionalnych, a także w social media. Działania wykorzystujące mobile są dopasowane do lokalizacji użytkowników. Komunikacja digitalowa wsparta jest obecnością na nośnikach OOH. Za zakup mediów odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Bimers.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl