Havas Media Group i Ministry of Creativity z ofertą Online Experience


Havas Media Group i Ministry of Creativity z ofertą Online Experience
2020-04-21
Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group) i agencja Ministry of Creativity łączą siły we wspólnym kreatywnym projekcie i startują z ofertą Online Experience.

Pandemia koronawirusa zmienia krajobraz w wielu branżach, także w obszarze szeroko pojętej branży MICE. Wychodząc naprzeciw sytuacji i oczekiwaniom klientów Havas Sports & Entertainment, jednostka zajmująca się projektami specjalnymi w agencji mediowej Havas Media Group, łączy siły z agencją event & live marketing z wieloletnim doświadczeniem na rynku Ministry of Creativity. Wykorzystując ekspertyzę i bogate doświadczenie, dwie agencje członkowskie Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, stworzyły projekt kreatywny Online Experience, w ramach którego oferują klientom organizację oraz wsparcie kreatywne przy takich wydarzeniach online jak konferencje, spotkania, warsztaty czy eventy.
 
Wydarzenia online pozwalają zachować standardy eventowe, a przeniesienie ich do świata cyfrowego wzbogaca je o najnowocześniejsze technologie audiowizualne przy jednoczesnej redukcji kosztów. Wspólna oferta Havas Sports & Entertainment i Ministry of Creativity zakłada wsparcie kreatywne, technologiczne, mediowe i social mediowe. 
 
W obecnej sytuacji o klasycznych eventach na razie nie ma mowy, ale przecież klienci prowadzą działania marketingowe i stale szukają możliwości dotarcia do swoich obecnych i potencjalnych konsumentów – podkreśla Aleksandra Marciniak, Head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group. – Postanowiliśmy więc, bazując na naszych wspólnych doświadczeniach, zaoferować usługę, która pozwoli na ciekawe działania, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnych możliwości technicznych. Głęboko wierzymy, że kompetencje HSE i Ministry of Creativity – od kreacji i realizacji niesamowitych wydarzeń po ich połączenie z całą strategią mediową i komunikacyjną – pozwolą na uszycie atrakcyjnych propozycji na miarę potrzeb i możliwości naszych klientów.
 
Czasem najlepsze rozwiązania powstają w najmniej spodziewanych okolicznościach – zauważa Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity. – Zawsze byłem pod dużym wrażeniem pomysłów i realizacji HSE, wiec możliwość połączenia naszych eventowych kompetencji, była dla mnie idealnym pomysłem na zaoferowanie klientom jeszcze lepszych rozwiązań. Online Experience, to wyjątkowa mieszanka doświadczenia mediowego, event i live experience oraz digital. Razem jesteśmy w stanie wykreować i zrealizować każde, nawet najbardziej skomplikowane wydarzenie online.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl