Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie i kupuje Target MCG w UK


Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie i kupuje Target MCG w UK
2016-10-17
Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG.

Havas Media Group, najszybciej rozwijająca się sieć mediowa na świecie, poszerza swój zasięg otwierając cztery nowe biura na rynkach wschodzących – Havas Media Adriatic, Havas Bułgaria, Havas Media Słowacja i Arena Media Turcja.

Wszystkie cztery nowo otwarte oddziały wzmocniły zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwiły pracę z obecnymi klientami w tych regionach i poza nimi.

Alberto Canteli, CEO Havas Media Grupa Nordics, CEE & Middle East, mówi: Wraz z ostatnimi akwizycjami i czterema nowymi biurami, Havas Media Group jest dumne z osiągnięcia jednorodnej i spójnej oferty w całym regionie. Nasi międzynarodowi klienci domagają się obsługi, która łączy w sobie skuteczną koordynację na poziomie globalnym z lokalną obecnością, co gwarantuje doskonałą jakość działań na każdym z naszych rynków.

Havas Media Adriatic z siedzibą w Belgradzie, pod fachowym kierownictwem dyrektor zarządzającej Any Mijajlovic, będzie ściśle współpracować z Havas Worldwide Belgrad w zakresie działań w Chorwacji, Serbii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie oraz Czarnogórze obsługując takich klientów jak: LG, Hyundai, Emirates, Groupe Lactalis, Reckitt Benckiser i HBO.

Havas Bułgaria będzie mieć siedzibę w Sofii i pokieruje nim dyrektor zarządzająca Ivanka Kyutchukova. Dzięki temu Havas Media Group i Havas Worldwide poszerzą kompetencje digitalowe w Bułgarii obsługując m.in. Volkswagen, Roche, Sanofi i Schneider Electric.

Dyrektor Zarządzająca Denisa Šoporová będzie kierować Havas Media Slovakia, który znajduje się w Bratysławie. Kluczowymi klientami agencji na tym rynku są Kia Motors, AXA, Groupe Lactalis, LG, Emirates i Hyundai.

Umowa franczyzowa między Veritas Media i Havas Media w Stambule zagwarantuje alternatywną ofertę w regionie i przesunie – po połączeniu zasobów obu agencji – Havas Media Group na czwarte miejsce rankingu Nielsen Adex w Turcji. Kaan Bülbülo?lu z Veritas Media pozostanie na stanowisku zarządzającym nowo utworzoną agencją.

Europejska ekspansja Havas Media Group wynika z doskonałych wyników w rankingu RECMA, w którym Havas został ukoronowany tytułem najszybciej rozwijającej się agencji na świecie, biorąc pod uwagę dane finansowe z lat 2014-2015 szacowane na prawie 20 mld $.

Ponadto, w ostatnich dniach Havas Media Group nabył 100 proc. udziałów w Target Media i Communications Group (Target MCG), wiodącej brytyjskiej grupie mediowej. W jej skład wchodzą: Target Media, Target Live, Organic i Superhero, które teraz będą częścią Havas Media Group. Z 10 mln funtów wpływów w 2015 roku i zespołem ponad 100 talentów, Target MCG była najszybciej rozwijającą się niezależną rozrywkową i lifestylową siecią mediową w Wielkiej Brytanii. W swoim portfolio ma ponad 60 klientów, m.in. Disney, Netflix, Universal, Studiocanal czy Bethesda.
 
Yannick Bolloré, CEO Havas, powiedział: Jesteśmy zachwyceni witając Target MCG w rodzinie Havas. To przejęcie umacnia naszą silną pozycję w globalnym świecie rozrywki i contentu. Gwarantuje nam również jeszcze większe możliwości tworzenia dla naszych klientów wartościowych doświadczeń na styku mediów, danych i contentu.



 Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja PR Kwadrat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl