Havas Media obronił budżet Tatuum


2020-03-11
Agencja mediowa Havas Media obroniła budżet mediowy Tatuum, tym samym kontynuuje współpracę z marką odzieżową na rynku polskim.

Havas Media zwyciężył w prowadzonym przez markę Tatuum przetargu obejmującym obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Agencja mediowa obroniła budżet i będzie kontynuować współpracę z Tatuum w zakresie planowania, optymalizacji oraz zakupu kampanii we wszystkich mediach.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl