Havas Media wygrywa obsługę mediową kampanii promującej grę Cyberpunk 2077
2020-10-14
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przeglądzie ofert na obsługę mediową kampanii offline promującej najnowszą grę studia CD PROJEKT RED – Cyberpunk 2077.
Agencja Havas Media będzie odpowiedzialna za planowanie, optymalizację i zakup mediów offline w nadchodzącej kampanii promującej grę Cyberpunk 2077. Gra jest jedną z najbardziej wyczekiwanych globalnych premier roku 2020 r. w branży rozrywki cyfrowej. CD PROJEKT RED to studio, które znane jest z produkcji serii gier o Wiedźminie.
Działania mediowe, obejmujące media płatne – głownie ATL, zaplanowane są na listopad 2020 r., a sama gra pojawi się w sklepach 19 listopada.
– To zwycięstwo jest dla nas ważne, nie tylko z oczywistych względów biznesowych, ale też ze względu na możliwość udziału w tak prestiżowym projekcie, ogromnie wyczekiwanym przez fanów z całego świata. Dlatego podeszliśmy do niego zupełnie niestandardowo, myśląc o całej kampanii w modelu 360 stopni. Przygotowana strategia doskonale wpisała się w oczekiwania klienta, a tym samym w sam produkt. Rozwiązania były dopasowane do charakteru gry – kontekstowe i wykorzystujące elementy charakterystyczne dla projektu. Komplementarnie do strategii, zaprezentowaliśmy w pełni transparentne rozwiązania w kwestiach kosztów oraz zespołu. Co ważne, cały proces przetargowy, od momentu zapoznania z briefem, aż po prezentację przed klientem, odbył się zdalnie w warunkach kwarantanny, co było dla nas również ciekawym doświadczeniem – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):