Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania dla marki Gillette Procter & Gamble


Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania dla marki Gillette Procter & Gamble
2009-02-24
Firma Headlines została zaangażowana do międzynarodowego projektu PR dla marki Gillette, Procter & Gamble, którego celem jest koordynacja działań i wdrażanie wspólnych strategii marki Gillette we wszystkich krajach CEEMEA – regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Oprócz Headlines w projekcie uczestniczą firmy Porter Novelli z Rosji, Turcji oraz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, koordynowane przez biuro w Londynie.

Międzynarodowy projekt ma na celu maksymalizację efektywności działań PR z nastawieniem na międzykulturową wymianę doświadczeń, która pozwoli na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców marki Gillette w poszczególnych krajach regionu.

Osobą odpowiedzialną za projekt jest Monika Mendel-Wiszowata, Account Director działu Consumer, Headlines Porter Novelli.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl