Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania dla marki Gillette Procter & Gamble
![]() |
Firma Headlines została zaangażowana do międzynarodowego projektu PR dla marki Gillette, Procter & Gamble, którego celem jest koordynacja działań i wdrażanie wspólnych strategii marki Gillette we wszystkich krajach CEEMEA – regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Oprócz Headlines w projekcie uczestniczą firmy Porter Novelli z Rosji, Turcji oraz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, koordynowane przez biuro w Londynie.
Międzynarodowy projekt ma na celu maksymalizację efektywności działań PR z nastawieniem na międzykulturową wymianę doświadczeń, która pozwoli na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców marki Gillette w poszczególnych krajach regionu.
Osobą odpowiedzialną za projekt jest Monika Mendel-Wiszowata, Account Director działu Consumer, Headlines Porter Novelli.
Nadesłał:
ap
|