Highlite PR kolejny rok z Fundacją Banku Zachodniego WBK


Highlite PR kolejny rok z Fundacją Banku Zachodniego WBK
2009-03-02
Fundacja Banku Zachodniego w zeszłym roku przeznaczyła prawie 1,8 miliona złotych na pomoc ponad osiemnastu tysiącom dzieci w całej Polsce. Kampania dotyczy przekazywania na rzecz organizacji 1% podatku dochodowego.

Highlite PR kontynuuje współpracę z Fundacją Banku Zachodniego WBK.

Wrocławska agencja odświeżyła postać wróżki, opracowanego w ubiegłym roku przez Highlite ambasadora Fundacji, zajęła się działaniami Media Relations, projektem strony internetowej wraz z animacjami flaszowymi oraz kreacją materiałów reklamowych i informacyjnych Fundacji.

Działania Banku Dziecięcych Uśmiechów opierają się na magicznym podwajaniu 1% przez wróżkę Dwukrotkę. Za każdy procent oddany rozliczeniu podatkowym na działalność Fundacji Bank Zachodni WBK dokłada drugie tyle. Fundacja od dziesięciu lat zajmuje się m.in. dożywianiem polskich dzieci, wyposażaniem szkół w sprzęt komputerowy, programem stypendialnym, warsztatami kreatywnymi czy organizacją letnich kolonii dla najuboższych.

Highlite PR to młoda energiczna agencja z Wrocławia. Highlite PR tworzy 7 osób, agencja zajmuje się m.in. organizacją eventów, działaniami Media Relations, Internet PR czy kompleksowym kształtowaniem wizerunku. Najważniejsi klienci Highlite to m.in. belgijski deweloper Ghelamco, Topex czy COM.40.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl