Hiszpańska moda dla najmłodszych


Hiszpańska moda dla najmłodszych
2012-03-29
GOCCO już od roku funkcjonuje na polskim rynku, a w kwietniu otwiera nowy sklep w najlepszym centrum handlowym w Europie, czyli Starym Browarze w Poznaniu. Gocco to zaufana marka designerskiej mody dla dzieci. Obszerna gama produktów skierowana jest dla rodziców ceniących dobry gust i różnorodność oraz najwyższą jakość materiałów i wykonania.

Od momentu utworzenia marki, w 2000 roku w Madrycie, Gocco notuje ciągły wzrost i wkrótce osiągnie liczbę 200 sklepów na całym świecie. Jeszcze w tym sezonie otwiera 2 nowe punkty w Meksyku i 3 w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (w Abu Dhabi i Dubaju). GOCCO z dumą informuje również o otwarciu swojego pierwszego sklepu w Paryżu.

O unikalności marki GOCCO świadczy fakt, że doceniła ją także belgijska para królewska, która wraz z dziećmi wzięła udział w sesji zdjęciowej dla tygodnika iHOLA!

Projektanci Gocco podróżują po całym świecie w poszukiwaniu trendów, które zmieniają się z każdą porą roku. Następnie dostosowują je do potrzeb dzieci tak, by ich ubrania były wygodne, a jednocześnie podążały za tym, co się dzieje w światowej modzie. Z tych inspiracji powstają wyjątkowe kolekcje, które nie tylko wpisują się w światowe trendy, ale są przyjazne ze względu na wykorzystanie w procesie produkcji naturalnych materiałów najwyższej jakości. Kolekcja zawiera ponad 800 różnych produktów, a niektóre z nich wykańczane są ręcznie.

Najnowsza kolekcja, której polska premiera będzie miała miejsce podczas otwarcia sklepu w Starym Browarze, inspirowana jest wyspami i stąd nazwy poszczególnych linii: Bora Bora, Santorini, Kajman... Idealne na lato ubrania wyróżniają się niezwykłą kolorystyką, która pobudza wyobraźnię i przywodzi na myśl najbardziej dzikie i egzotyczne zakątki świata. Poszczególne linie dla niemowląt, a także dziewcząt i chłopców (do 12 lat) oferują ogromną różnorodność artykułów, od piżam i bielizny do sukienek na specjalne okazje, kurtek i obuwia, jak również kolekcji strojów kąpielowych i dodatków (paski, rękawiczki, czapki, itd.). Niespodzianką nowej kolekcji jest limitowana seria polo poświęcona EURO 2012.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl