Hubert Wiśniewski szefem marki WICONA w Polsce


Hubert Wiśniewski szefem marki WICONA  w Polsce
2021-09-27
Hydro Building Systems Poland informuje o powołaniu stanowiska Country Managera na rynku polskim. Od lipca rolę tą pełni Hubert Wiśniewski. Marka WICONA jest obecna na rynku polskim od ponad 20 lat. Wraz z marką SAPA reprezentowała część architektoniczną koncernu Hydro, oferując portfolio innowacyjnych systemów aluminiowych dla budownictwa, z niskoemisyjnego aluminium. Od lipca tego roku brand WICONA będzie dedykowany na rynek polski. Za nadzór oraz realizację strategii, na stanowisku Country Managera odpowiada Hubert Wiśniewki, który wcześniej pełnił obowiązki Dyrektora Handlowego WICONA.

Hubert Wiśniewski jest związany z grupą Hydro od 2012. Wówczas pełnił funkcję Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Przez 2 ostatnie lata rozwijał sprzedaż polskiego oddziału marki WICONA. W nowej roli ma wykorzystać swoje rozległe, ponad 20-letnie doświadczenie w branży aluminium.
Posiada szerokie kompetencje z zakresu zarządzania sprzedażą oraz umiejętności związane z rozwojem biznesu. Wniesie istotny wkład w ekspansję marki WICONA na rynku polskim.

Grupa Hydro jest liderem w dziedzinie recyklingu aluminium. Dlatego ważnym aspektem strategii, również na rynku polskim, jest wcielanie w życie filozofii odpowiedzialności za środowisko naturalne. Jak mówi Hubert Wiśniewski: Nasza strategia Hydro 2025 stawia nas w czołówce branż, które mają znaczenie dla klimatu, gospodarki o obiegu zamkniętym, a co za tym idzie dla całego społeczeństwa. Posiadamy kompetencje i doświadczenie, aby nadal być liderem w dziedzinie niskoemisyjnego aluminium i energii odnawialnej. To jest nasz główny cel, ale chcemy działać jeszcze szerzej. Dlatego będziemy rozwijać się w nowych obszarach, ale moim celem jest przede wszystkim napędzanie rentowności oraz wzmocnienie świadomości naszej pozycji, jako lidera niskoemisyjnych rozwiązań dla budownictwa.

WICONA jest synonimem unikalnych konstrukcji aluminiowych bez względu na to czy występuje w postaci funkcjonalnego akcentu jako system drzwi, czy jako okno lub fasada nadająca kształt budynkom. Indywidualizm, który gwarantuje WICONA to nie tylko rozwiązania produktowe, to także możliwości, które daje odpowiednie wsparcie i oprogramowanie ułatwiające realizację nawet najśmielszych wizji projektantów. Zawsze zapewnialiśmy, chcemy zapewniać i zapewniamy naszym klientom specjalistyczne doradztwo, złożone z wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów, tworząc optymalną ścieżkę planowania i realizacji każdego projektu budowlanego. Uwzględniamy w tym procesie podstawowe kryteria budynków takich jak efektywność energetyczna, zrównoważony rozwój, ekonomia, fizyka budynku i dokładność. - deklaruje Hubert Wiśniewski
WICONA rozwija i udostępnia narzędzia w postaci nowoczesnej platformy informacji technicznej, z pełną bazą danych rysunków i dokumentacji technicznej, dotyczącej oferowanych produktów systemowych. Firmowy program do wizualizacji oferuje nowe możliwości w zakresie tworzenia projektów elewacji 2D i 3D. Oprogramowanie może być również wykorzystywane jako konfigurator BIM.


WICONA, jako jedyny brand Grupy Hydro na rynku polskim, w ramach strategii realizował będzie kampanię komunikacyjną. Będzie ona dotyczyć zarówno obszarów produktów i kluczowych inwestycji jak również megatrendów związanych z recyklingiem, czy energią odnawialną. Zadanie to zostało powierzone agencji The Imagine, która będzie wspierać markę w zakresie media relations, CSR, prowadzenia biura prasowego, planowania i realizacji działań reklamowych oraz działaniach w mediach społecznościowych.

WICONA

Marka WICONA, będąca częścią globalnej firmy aluminiowej Hydro, od ponad 70 lat dostarcza know-how, inteligentne, zaawansowane technologicznie aluminiowe systemy budowlane i wszechstronną obsługę architektów i specjalistów branży metalowej. Systemy WICONA znalazły swoje zastosowanie w tysiącach obiektów, reprezentujących przykłady zrównoważonego budownictwa na całym świecie, tworząc nowe obszary miast przyszłości. Od 2021 roku, zgodnie z nową strategią handlową WICONA jest brandem reprezentującym Grupę Hydro na rynku polskim. Marka SAPA nadal będzie dostępna dla Klientów w Polsce specjalizujących sie w eksporcie swoich wyrobów do Skandynawii.




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

magdalena.wozniak@theimagine.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl