hybris umożliwia cyfrowym wydawcom budowanie długoterminowych, zyskownych relacji z klientami
Rozszerzenia do pakietu hybris Commerce Suite pomagają wydawcom książek, magazynów, oprogramowania, gier i usług online sprzedawać więcej produktów cyfrowych
Warszawa, 27 listopada 2012 roku, Firma hybris, czołowy producent wielokanałowych systemów handlu elektronicznego, zapowiedziała rozszerzenie najbardziej elastycznej, najnowocześniejszej platformy handlowej, o nowe, ważne funkcje, co pozwoli wydawcom książek, gier
i oprogramowania, a także innym usługodawcom, sprzedawać więcej towarów, treści i usług cyfrowych online. Dzięki wprowadzeniu rozszerzeń firma hybris wzmocni swoją pozycję jako dostawcy tego typu oprogramowania.
„Produkty cyfrowe różnią się od fizycznych. Są »żywe«” ― powiedział Ariel Ludi, dyrektor generalny firmy hybris. „Dzięki Internetowi można po dokonaniu sprzedaży pierwszego produktu zachować kontakt z klientem i oferować mu produkty powiązane kontekstowo lub kolejne produkty z danej serii. Umożliwia to wydawcom towarów lub treści cyfrowych nawiązanie trwałej, wartościowej współpracy z klientami. Firma hybris pomaga im w nawiązaniu ― i rozwijaniu ― tej współpracy”.
Szeroka gama rozszerzeń do pakietu hybris Commerce Suite, zaprojektowanych specjalnie z myślą o wspomaganiu sprzedaży produktów niefizycznych, umożliwia sprzedawcom internetowym oferowanie różnych elastycznych, cyklicznych modeli cenowych. Sprzedawcy mogą też z łatwością tworzyć złożone pakiety produktów, z wyszukanymi, opartymi na regułach upustami, a także umożliwiać klientom tworzenie własnych pakietów za pomocą nowoczesnego interfejsu wspomagającego sprzedaż.
Pozwala to wszystkim wydawcom towarów i treści cyfrowych uzyskać wyższy wskaźnik konwersji, większą średnią wartość zamówień, większe zyski ze współpracy z danym klientem (lifetime customer value), systematyczny strumień przychodów oraz o wiele większą zdolność do sprzedaży szerokiej gamy wcześniej wydanych produktów.
Wydawcom książek i czasopism nowe funkcje oprogramowania firmy hybris umożliwiają sprzedawanie pojedynczych rozdziałów lub artykułów oraz tworzenie w razie potrzeby ich dowolnych pakietów. Wydawcy oprogramowania i gier mogą wykorzystywać te nowe funkcje w celu łatwiejszego sprzedawania dodatków, aktualizacji, przedłużeń subskrypcji i treści przeznaczonych do pobrania.
Oprócz tych nowych możliwości pakiet hybris Commerce Suite oferuje sprawdzone narzędzia do personalizacji oraz do sprzedaży produktów powiązanych ze sobą (cross-selling) i wyższej klasy (up-selling), a także wysoko cenione narzędzia do zarządzania danymi głównymi, do administrowania katalogiem produktów i usług oraz do koordynowania zamówień. Wszystkie te narzędzia są oferowane w postaci pojedynczego, nowoczesnego, zintegrowanego zestawu technologii. Jest to jedyna platforma handlowa, która udostępnia takie możliwości.
Firma hybris udostępnia także zaawansowaną technologię (znaną jako REST API) do wdrażania interfejsu typu „headless commerce” czyli internetowego interfejsu usługowego, który umożliwia bezpośrednie prezentowanie samych produktów ― książek, czasopism, gier lub aplikacji ― oraz kontekstową obsługę transakcji, co zapewnia znaczny wzrost współczynnika konwersji. Technologia ta ułatwia także znacznie wydawcom obsługę szerokiej gamy różnych i stale zmieniających się urządzeń.
„W miarę przechodzenia z produktów papierowych i dysków CD na treści pobierane przez Internet lub transmitowane strumieniowo firmy coraz częściej eksperymentują z innowacyjnymi modelami sprzedaży. Firma hybris wspiera te inicjatywy, oferując prężną platformę do sprzedaży przystosowaną do dalszej rozbudowy, rozwoju i do wdrażania kolejnych innowacji” ― powiedział Moritz Zimmerman, dyrektor techniczny firmy hybris. „Dzięki nowym możliwościom wydawcy sprzedający swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, specjalistom, pracownikom wyższych uczelni czy przemysłu będą mogli znacznie szybciej wdrażać innowacje. Mogą też liczyć na znacznie niższy całkowity koszt posiadania".
Nadesłał:
jdunin-keplicz@solskibm.pl
|