Hyundai z kampanią promocyjną flagowca Tucson
2020-09-01
Hyundai we wrześniu promuje model Tucson także w usportowionej wersji N Line oraz z napędem hybrydowym 48V. Za planowanie oraz zakup mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Koreański producent we wrześniu stawia na promocję swojego flagowego modelu Tucson także w usportowionej wersji N Line oraz z napędem hybrydowym 48V. Wczoraj rozpoczęła się kampania promocyjna, która realizowana będzie w mediach digital oraz TV (od 7 września) i potrwa do 30 września. Za lokalizację i produkcję spotu TV odpowiada agencja ARTCORE, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):