Idea odpowiedzialnego picia alkoholu wspierana przez Rafaela Nadala i markę BACARDI® Limited.


Idea odpowiedzialnego picia alkoholu wspierana przez Rafaela Nadala i markę BACARDI® Limited.
2011-11-24
W sporcie jak grać, to tylko fair play, w życiu jak pić, to tylko odpowiedzialnie. Wielu sportowców mogłoby się podpisać pod tym zdaniem. Jednym z nich jest Rafael Nadal, który od 22 marca 2011 roku jest twarzą kampanii stworzonej przez firmę BACARDI® Limited promującej odpowiedzialne picie alkoholu
Firma BACARDI® Limited jest pionierem w zakresie uświadamiania konsumentom alkoholu, że powinni korzystać z jego uroków w sposób odpowiedzialny. Już pierwsza kampania, mająca miejsce w 1930 roku, została zakończona sukcesem.  Idea, by sportowcy użyczali swojego wizerunku na potrzeby kampanii promującej odpowiedzialną zabawę z alkoholem - pojawiła się w BACARDI® Limited w 2008 roku, w Brukseli. Pierwszym ambasadorem akcji został Michael Schumacher – siedmiokrotny mistrz świata F1. Wraz z BACARDI® Limited promował hasło: „Drinking and Driving Don’t Mix”. Od tego czasu kampania zyskała ogromną popularność, którą odzwierciedliła liczba 37 milionów zwolenników. Jej flagowymi założeniami były: edukacja konsumenta poprzez ukazanie odpowiedzialnej i satysfakcjonującej drogi spożywania alkoholu, promowanie koktajli bezalkoholowych i udzielanie porad, jak bezpiecznie wracać z imprezy do domu. Na fali popularności kampanii społecznie bardzo potrzebnej i ważnej – BACARDI® Limited kontynuowało jej przebieg i w 2011 roku zaprosiło Rafaela Nadala do objęcia stanowiska globalnego Ambasadora Kampanii. Uważany za jednego z najlepszych tenisistów świata, dziewięciokrotny laureat turniejów wielkoszlemowych – okazał się idealnym kandydatem. Młody, wysportowany, prowadzący aktywny tryb życia Nadal – głośno deklaruje, że wierzy w założenia akcji i uważa, że alkohol może być częścią składową każdej  imprezy. Musi być jednak spożywany w sposób odpowiedzialny. Wraz z firmą BACARDI® Limited przygotował on również recepturę drinka bezalkoholowego „Rafa’s Berry Smash” bazującego na sokach owocowych. Również Polska, jako jeden z krajów sprzedających produkty BACARDI® Limited – bierze udział w światowych kampaniach głoszących odpowiedzialne picie alkoholu. 

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

XRS Nowe Media
http://www.xrs.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl