Imago PR dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i firmy EMTEL


2012-03-27
Konsultanci Imago PR odpowiadają po raz czwarty za działania komunikacyjne Europejskiego Kongresu Gospodarczego, największej imprezy biznesowej w tej części Europy. Do grona klientów agencji dołączyła również firma EMTEL, producent kardiomonitorów i sprzętu reanimacyjnego.

Zespół Imago PR odpowiada za komunikację Europejskiego Kongresu Gospodarczego po raz czwarty. Poprzednie działania komunikacyjne na rzecz największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej prowadzone przez agencję zostały nagrodzone Złotym Spinaczem 2011 w kategorii PR produktu.

 

Zakres zadań agencji obejmuje m.in. komunikację z mediami w Polsce i za granicą, zarządzanie komunikacją wydarzenia w mediach społecznościowych, prowadzenie biura prasowego online i biur stacjonarnych podczas imprezy, współpracę z licznymi patronami medialnymi Europejskiego Kongresu Gospodarczego oraz rzecznictwo prasowe.

Projekt z ramienia agencji koordynuje Marta Stach, senior account manager
w Imago PR, pełniąca również obowiązki rzecznika Kongresu.

 

Kongres odbędzie się między 14 a 16 maja br. w Katowicach.

 

Równolegle, do grona klientów agencji dołączyła firma EMTEL, polski producent aparatury monitorującej parametry biologiczne pacjenta oraz sprzętu reanimacyjnego.

Konsultanci Imago PR będą odpowiedzialni za działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego oraz doradztwo strategiczne dla zarządu spółki.

 

Umowa z EMTEL została zawarta na czas nieokreślony. Działania dla spółki koordynuje Katarzyna Armatys – Wisniewska, account manager w Imago PR.

###

 

Informacje o Imago Public Relations:

Według rankingów Press i Warsaw Business Journal agencja Imago PR – powstała przed 14 laty – jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.

W 2011 roku szóstym Złotym Spinaczem, najważniejszą branżową nagrodą w Polsce,
w kategorii PR Produktu zostały wyróżnione działania komunikacyjne na rzecz Europejskiego Kongresu Gospodarczego – największej imprezy biznesowej w Europie Środkowej
i Wschodniej.

W latach 2008 – 2010 projekty Imago PR zostały wyróżnione pięcioma statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategoriach „PR Korporacyjny” i „Kreatywność” oraz w kategorii „Public Affairs & Lobbing”.

Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.

Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca
z mediami.

Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide - globalnej sieci firm PR oraz członkiem The Association of Communication Experts – międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations.

Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl

Informacje o Eurocom Worldwide:

Zapraszamy na stronę: www.eurocompr.com

 

Informacje o The Association of Communication Experts:

Zapraszamy na stronę: www.the-ace.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ImagoPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl