InfiniteLatitude - nowa globalna sieć PR


InfiniteLatitude - nowa globalna sieć PR
2012-03-05
Nowa globalna sieć niezależnych starszych konsultantów public relations – InfiniteLatitude® (www.infinitelatitude.com) - oferuje klientom dostęp do najwyższej klasy usług komunikacyjnych na arenie międzynarodowej, bez ponoszenia kosztów związanych z wynajęciem tradycyjnych agencji sieciowych.
Uruchomiona w tym tygodniu InfiniteLatitude® zrzesza 24 specjalistów komunikacji korporacyjnej z Chin, Danii, Francji, Niemiec, Grecji, Polski, Portugalii, Indii, Włoch, Nowej Zelandii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Ekwadoru. Sieć ma być rozszerzana na kolejnych konsultantów z innych krajów. Każdy z konsultantów należących do InfiniteLatitude® posiada co najmniej 15 lat, a niektórzy nawet do 30 lat doświadczenia w branży PR. Wielu z członków InfiniteLatitude® zajmowało wcześniej najwyższe stanowiska w zarządach dużych międzynarodowych firm. Wszyscy konsultanci zrzeszeni w nowej sieci prowadzą obecnie niewielkie agencje PR, współpracując ze sobą wirtualnie, co zapewnia bardzo niskie koszty prowadzenia działalności.

InfiniteLatitude® adresuje swoją ofertą przede wszystkim do spółek zależnych dużych koncernów międzynarodowych, a także do małych i średnich przedsiębiorstw, które działają na rynku międzynarodowym. Firmom tym InfiniteLatitude® oferuje wysokiej jakości i efektywne kosztowo usługi PR na każdym interesującym ich rynku. Właśnie ta zdolność do dostarczania profesjonalnej i spójnej komunikacji biznesowej oraz strategicznych usług doradczych w obszarze PR na rynku globalnym stanowi fundament marki InfiniteLatitude®.

Powstanie sieci zostało zainicjowana przez Ulricha Gartnera, weterana w międzynarodowym PR i założyciela firmy Gartner Communications (www.gartnercommunications.com), mającej swoją siedzibę we Frankfurcie w Niemczech.

"W moim przekonaniu na rynku jest niezaspokojony popyt ze strony klientów, którzy muszą komunikować się na arenie międzynarodowej w sposób strategiczny, jednak są niechętni do ponoszenia kosztów zazwyczaj związanych z wynajęciem sieciowej agencji PR" – mówi Gartner. - "Dzięki współpracy z InfiniteLatitude® te przedsiębiorstwa mogą uzyskać dostęp do specjalistów PR z wybitnymi umiejętnościami i doświadczeniem, bez konieczności finansowania rozbudowanej infrastruktury i administracji sieciowych agencji".

"Współpraca z InfiniteLatitude oznacza dla organizacji działających na arenie międzynarodowej możliwość uzyskania dostępu do starszych konsultantów PR na każdym z interesujących ich rynków. Konsultanci ci mają bardzo duże doświadczenie w pracy na arenie międzynarodowej wyniesione z globalnych firm, a przy tym doskonale rozumieją lokalne warunki i wymagania. Jako członek InfiniteLatitude®, PR Solutions będzie mogło zaoferować swoim klientom usługi PR na arenie międzynarodowej. Liczymy także, że będziemy mogli wykorzystać naszą znajomość rynku w Polsce na rzecz globalnej sieci partnerów" - mówi Andrzej Sowula, Dyrektor Generalny PR Solutions.

Wedle słów Ulricha Gartnera, pomysł na sieć InfiniteLatitude® – która powstała dzięki serwisowi LinkedIn pod koniec 2011 roku - natychmiast przyciągnął zainteresowanie starszych konsultantów PR na całym świecie. Ich doświadczenie obejmuje m.in. prowadzenie globalnych działów PR firm międzynarodowych czy też świadczenie usług doradczych dla czołowych polityków. Oficjalny start InfiniteLatitude® pozwoli zainteresowanym klientom dotrzeć do wysokiej jakości usług PR na wszystkich kontynentach i we wszystkich strefach czasowych w konkurencyjnych cenach.

Ewolucja InfiniteLatitude
Założyciel InfiniteLatitude® - Ulrich Gartner - jest weteranem w międzynarodowym PR, który spędził większość swojej kariery zajmując kierownicze stanowiska w działach komunikacji dużych firm, a następnie założył agencję Gartner Communication we Frankfurcie w Niemczech.

Pomysł na powstanie globalnej wirtualnej agencji InfiniteLatitude® ewoluował od jesieni 2011 roku, kiedy to Gartner zaczął sondować zainteresowanie swoją ideą wśród specjalistów PR z całego świata w serwisie społecznościowym LinkedIn.

Chęć udziału w projekcie wyraziło wielu specjalistów PR, których doświadczenie obejmuje m.in. kierowanie międzynarodowymi działami PR w korporacjach, doradzanie znanym politykom, czy też pracę dla mniejszych firm z różnych branż. Wstępne rozmowy doprowadziły wkrótce do zawarcia porozumienia pomiędzy Ulrichem Gartnerem i Richardem Miles'em z Bostonu, USA, dysponującym 30-letnim doświadczeniem w PR korporacyjnym, który obecnie prowadzi własną agencję Acumen Strategic Communications.

Dokładny proces kwalifikacji wyłonił 24 osoby, które tworzą obecnie trzon InfiniteLatitude® – obejmując 14 rynków na 5 kontynentach. Członkowie sieci ściśle współpracują ze sobą w tworzeniu mechanizmów działania i wspólnej oferty za pomocą narzędzi do prowadzenia wideokonferencji, grupowej pracy zdalnej, a także do wymiany dokumentów. Pierwsze międzynarodowe kontrakty są obecnie przedmiotem dyskusji.

"Myślę, że przeszliśmy długą drogę w ciągu zaledwie kilku tygodni i obecnie jesteśmy w stanie zaoferować klientom międzynarodową siatkę dedykowanych partnerów. Wraz z rozwojem planujemy poszerzać nasz zasięg o nowych sprawdzonych partnerów z tak wielu rynków na całym świecie, jak to tylko możliwe” - mówi Gartner.

Więcej informacji o InfiniteLatitude® i jej członkach można znaleźć stronie internetowej: http://www.InfiniteLatitude.com.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl