Inforsys organizatorem ogólnopolskiej akcji „PioSęki czyli drzewa przebojów"


2012-05-07
Inforsys, lider korespondencji masowej, został organizatorem proekologicznej akcji "PioSęki czyli drzewa przebojów". Zaangażowanie firmy w projekt to element konsekwentnej filozofii biznesowej, realizowanej m.in. poprzez inwestycje w innowacyjne technologie ograniczające zużycie surowców.

"Wspieranie proekologicznych projektów, takich jak akcja sadzenia drzew "PioSęki czyli drzewa przebojów", to istotny element naszej  filozofii biznesowej.  W Inforsys realizujemy ten cel na codzień, np. inwestując w innowacyjne  technologie ograniczające zużycie surowców, ale także promując przyjazne środowisku rozwiązania wśród naszych Klientów – np. zastępując tradycyjne faktury dokumentami elektronicznymi, tzw. Eko-fakturami, które w ogromnym stopniu redukują wykorzystanie papieru. Jeden z ostatnich przykładów takiego wdrożenia to projekt dla firmy PGNiG, pierwsze w sektorze energetycznym wdrożenie faktury elektronicznej na taką skalę. Kontynuując wsparcie dla projektów przyjaznych środowisku, z radością włączyliśmy się w akcję sadzenia drzew – to bezcenna inicjatywa - tłumaczy zaangażowanie w projekt Łukasz Sztyber, prezes Inforsys.

 

Zielona kampania startuje 7 maja pod hasłem "PioSęki czyli drzewa przebojów". Każdy chętny może bezpłatnie odebrać sadzonkę drzewa w jednym z czterech gatunków do wyboru, a drugą sprezentować komuś bliskiemu. Zainteresowani będą mogli zamówić specjalne, pamiątkowe  tabliczki do zamocowania na drzewach, na których umieszczą sentymentalne dedykacje dla odbiorcy sadzonki. Po wielu latach miło będzie wrócić pod „własne drzewo” i przypomnieć sobie uczucia, które były inspiracją do jego posadzenia. By otrzymać drzewko, wystarczy zamówić je na stronie Inforsys.pl. Akcja będzie trwała od 7 maja do wyczerpania zapasów. Sadzonki drzew zostaną bezpłatnie doręczone już następnego dnia do ponad 400 Paczkomatów InPost.

 

Inicjatorem przedsięwzięcia jest inicjatywa społeczna Nasz Park, której historia zaczęła się na warszawskich Kabatach, gdzie sąsiedzi zbudowali własny park. Z prywatnych funduszy, w ciągu 3 lat, posadzili przeszło 120 drzew i kilka tysięcy krzewów. "Otacza nas hałaśliwa, betonowa dżungla lub małe, zaniedbane trawniki, dlatego zapraszamy wszystkich, by tworzyli zielone aleje i skwery tętniące życiem i… muzyką. Sęk właśnie w tym, by każdy z nas posadził drzewo z dedykacja dla kogoś, kogo kocha. Jeśli tak jak my kochacie muzykę, możecie również dedykować drzewa piosenkom. Dzięki doświadczeniu przy budowie Naszego Parku na warszawskim osiedlu Kabaty, możemy doradzić w jaki sposób bezpiecznie i w zgodzie z prawem posadzić drzewa." – mówi  Jacek Powałka, inicjator akcji.

 

Kampania jest efektem udanej współpracy kilku podmiotów. Inicjatorem kampanii jest wspomniana już inicjatywa społeczna Nasz Park. Organizatorem kampanii jest firma Inforsys, a sponsorem: Amica. Partnerem przedsięwzięcia jest firma: DrzewkaNaPrezent.pl. Sadzonki wysyłają za darmo Paczkomaty InPost. Patronat medialny objęła radiowa Trójka.

 

***

Firma Inforsys jest liderem sektora korespondencji masowej w Polsce. Od 15 lat specjalizuje się w obsłudze systemów komunikacji masowej dla największych polskich firm z sektora finansowego, telekomunikacyjnego i przedsiębiorstw użyteczności publicznej.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INFORSYS SA
http://inforsys.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl