ING Życie: rok 2012, rokiem satysfakcji klienta


2012-03-30
W 2012 roku ING Życie będzie kontynuowało przyjętą w 2010 roku pięcioletnią strategię. Zakłada ona pozyskanie do 2015 roku miliona klientów, a także bycie liderem rynku ubezpieczeń w zakresie innowacji, etyki oraz satysfakcji klienta.

W 2012 r. ING Życie skupi się na rozwoju sprzedaży poprzez wszystkie kanały dystrybucji oraz dalszym rozwoju oferty produktowej. „Pracujemy nad nowymi produktami oferowanymi przez pośredników finansowych
oraz w kanale bancassurance. Będziemy również rozwijać alternatywne kanały sprzedaży m.in. poprzez Internet, a także rozszerzać zakres ochrony oferowany w ramach „Sposobu na Przyszłość” – mówi Tomasz Bławat, prezes ING Życie. Zaplanowane na bieżący rok działania mają przede wszystkim na celu dalsze podnoszenie poziomu zadowolenia obecnych klientów ING Życie, a także zdobywanie nowych stawiając przede wszystkim na jakość obsługi, elastyczność i innowacyjność produktów. „Wierzę, że Klienci zauważą i docenią zmiany w jakości obsługi zarówno w bezpośrednim kontakcie z nami, jak również w obsłudze przez call centre” – dodaje Tomasz Bławat, prezes ING Życie.

Planowane na 2012 rok działania wpisane są w pięcioletnią strategię, która zakłada pozyskanie do 2015 roku miliona zadowolonych klientów 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl