Inglot dołącza do grona najemców NoVa Parku


Inglot dołącza do grona najemców NoVa Parku
2023-07-28
Polska marka kosmetyczna Inglot, znana na całym świecie ze swoich rewolucyjnych produktów, otworzyła w lipcu swój sklep w gorzowskim NoVa Parku. Na przestrzeni 43 m2 klienci znajdą szeroki asortyment produktów najwyższej jakości, z których korzystały już światowe domy mody.

Nowy sklep Inglot, który przeniósł się do NoVa Parku z konkurencyjnej galerii Askana, usytuowany jest na poziomie 0, obok perfumerii Douglas. Na powierzchni 43,1m2 będzie można znaleźć szeroki wachlarz produktów, w tym najbardziej rozpoznawalne produkty marki: personalizowane palety do makijażu Freedom System, unikatowy płyn utrwalający Duraline czy sławny już wśród wizażystów i szeroko nagradzany Eyeliner w żelu.

 

Tym, co wyróżnia Inglot spośród innych marek kosmetycznych, jest niezwykła różnorodność oferowanych kolekcji, innowacyjne myślenie o kosmetykach oraz zastosowanie najnowocześniejszych technologii przy ich wytwarzaniu. Marka może również poszczycić się tym, że nie testuje żadnych produktów ani komponentów na zwierzętach i figuruje na liście PETA jako cruelty-free. Warto przy tym wspomnieć, że 95% produktów Inglot powstaje w wyspecjalizowanych laboratoriach firmy w Przemyślu.

 

„Bardzo się cieszymy, że marka Inglot wybrała do prowadzenia swojego biznesu właśnie NoVa Park. Dzięki temu nasi klienci będą mogli skorzystać z oferty ponad 2500 doskonałych kosmetyków do makijażu rodzimej produkcji, wśród których każdy znajdzie swój ulubiony. Osławione produkty, które podbiły już międzynarodowy świat mody i musicalu, będą teraz dostępne na wyciągnięcie ręki w naszym centrum. Mogę również zdradzić, że to nie ostatnie otwarcie nowego sklepu w NoVa Parku w najbliższym czasie, bowiem staramy się nieustannie poszerzać paletę możliwości zakupowych dla naszych klientów.” – mówi Ewa Jusiel-Bujnowska, Senior Leasing Manager w NoVa Parku.

 

Przeniesienie sklepu Inglot z galerii Askana świadczy o tym, że NoVa Park jest dla najemców atrakcyjną lokalizacją, w której widzą duży potencjał rozwoju swojej marki. Otwarcie salonu z pewnością ucieszy nie tylko osoby, które na co dzień korzystają z upiększających produktów tej marki, ale również okolicznych profesjonalistów zajmujących się zawodowo makijażem oraz wizażem.

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

wydarzeniowo

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl