Innowacyjna puszka MPower
Duża konkurencyjność na rynku napojów energetyzujących sprawia, że firmy zmuszone są szukać kolejnych sposobów na efektywne przyciągnięcie klienta. Przedsiębiorstwo Liner Polska, właściciel marki MPower wprowadziło do swojej oferty nowość - puszkę ze słomką.
Chyba nie ma wśród nas kobiety, która nie chciałby zawsze, niezależnie od sytuacji wyglądać doskonale, mając zarazem na to pełen wpływ. W pracy, szkole lub na spotkaniu ze znajomymi, po ciężkim dniu pełnym wyzwań w końcu zaczyna brakować nam energii. Z pomocą przychodzi wówczas to innowacyjne rozwiązanie - podczas spożywania napoju pomadka, którą pomalowane są usta, pozostaje nietknięta i można z jeszcze większą werwą stawiać czoła światu. Wystarczy raz spróbować napoju w ten sposób, a nie zamieni się go na żaden inny.
Taka forma opakowania spodoba się również osobom uważającym, że picie bezpośrednio z puszki jest mało atrakcyjne lub niehigieniczne. Wysuwająca się słomka sprawia zaś, że usta nigdy nie spotykają się z zimnym aluminium.
- Skąd wiemy, że to rozwiązanie się przyjmie i da nam przewagę nad konkurencją? Z życia. Niezależnie od stanowiska, w naszej firmie każdemu przyświeca cel dostarczania klientom tego, co sami chcielibyśmy otrzymać. Sytuacje tego typu przytrafiają się każdemu, więc ogromną przyjemność sprawia nam ulepszanie i modyfikowanie naszych produktów tak, aby wychodzić naprzeciw małym, codziennym, ludzkim problemom. MPower w odświeżonej wersji można zabrać ze sobą wszędzie i cały czas dawać z siebie 110% możliwości, niezależnie od wykonywanego zadania – zapewnia Łukasz Stoliński, brand manager Liner Polska, właściciela marki MPower.
Rozwiązanie zastosowane przez firmę z Ząbek, jest pierwszym tego rodzaju w świecie popularnych “energetyków”.
- Fakt, że jesteśmy pionierami i wyznaczamy trendy dla naszej branży niezmiernie nas cieszy, lecz jednocześnie nie zamierzamy osiadać na laurach. Cały czas pracujemy więc nad kolejnymi rozwiązaniami – dodaje Stoliński.
Nadesłał:
publicum
|