Innowacyjna puszka MPower


Innowacyjna puszka MPower
2016-10-24
Duża konkurencyjność na rynku napojów energetyzujących sprawia, że firmy zmuszone są szukać kolejnych sposobów na efektywne przyciągnięcie klienta. Przedsiębiorstwo Liner Polska, właściciel marki MPower wprowadziło do swojej oferty nowość - puszkę ze słomką.

Chyba nie ma wśród nas kobiety, która nie chciałby zawsze, niezależnie od sytuacji wyglądać doskonale, mając zarazem na to pełen wpływ. W pracy, szkole lub na spotkaniu ze znajomymi, po ciężkim dniu pełnym wyzwań w końcu zaczyna brakować nam energii. Z pomocą przychodzi wówczas to innowacyjne rozwiązanie - podczas spożywania napoju pomadka, którą pomalowane są usta, pozostaje nietknięta i można z jeszcze większą werwą stawiać czoła światu. Wystarczy raz spróbować napoju w ten sposób, a nie zamieni się go na żaden inny.

 

 

Taka forma opakowania spodoba się również osobom uważającym, że picie bezpośrednio z puszki jest mało atrakcyjne lub niehigieniczne. Wysuwająca się słomka sprawia zaś, że usta nigdy nie spotykają się z zimnym aluminium.

 

- Skąd wiemy, że to rozwiązanie się przyjmie i da nam przewagę nad konkurencją? Z życia. Niezależnie od stanowiska, w naszej firmie każdemu przyświeca cel dostarczania klientom tego, co sami chcielibyśmy otrzymać. Sytuacje tego typu przytrafiają się każdemu, więc ogromną przyjemność sprawia nam ulepszanie i modyfikowanie naszych produktów tak, aby wychodzić naprzeciw małym, codziennym, ludzkim problemom. MPower w odświeżonej wersji można zabrać ze sobą wszędzie i cały czas dawać z siebie 110% możliwości, niezależnie od wykonywanego zadania – zapewnia Łukasz Stoliński, brand manager Liner Polska, właściciela marki MPower.

 

Rozwiązanie zastosowane przez firmę z Ząbek, jest pierwszym tego rodzaju w świecie popularnych “energetyków”.

 

- Fakt, że jesteśmy pionierami i wyznaczamy trendy dla naszej branży niezmiernie nas cieszy, lecz jednocześnie nie zamierzamy osiadać na laurach. Cały czas pracujemy więc nad kolejnymi rozwiązaniami – dodaje Stoliński.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publicum

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl