Inny wymiar wdrożenia alfa Contact Center w Universal Agent SA
![]() |
Alfavox wdrożył w ubiegłym roku rozwiązanie alfa Contact Center w firmie Universal Agent SA. „Po kilkunastu miesiącach współpracy system Alfavox jest wysoko ocenianym rozwiązaniem" – mówi Janusz Tomiczek, Prezes Alfavox.
– Universal Agent SA to firma dynamicznie rozwijająca się, stale poszukująca nowych narzędzi, metod i rozwiązań do zastosowania w zakresie prowadzonej działalności. Innowacyjne podejście w realizowanych projektach wymaga współpracy z partnerami gwarantującymi możliwość dostosowania swoich systemów do indywidualnych wymagań firmy. Dostarczone rozwiązanie alfa Contact Center spełnia nasze oczekiwania, szczególnie dzięki przekroczeniu rozumienia systemu poza standardowe rozwiązanie technologiczne. Contact center to dla nas system teleinformatyczny wspomagający zarządzanie procesami, rekrutacją i motywacją, a to ze swoim rozwiązaniem zapewniła nam firma Alfavox - mówi Marek Kozioł, Prezes Zarządu Universal Agent SA.
Sprawne i skuteczne prowadzenie kampanii telemarketingowych to w znacznie mniejszym stopniu technologia – decydująca jest metodologia, wspierana przez odpowiednie narzędzia zapewniające szybką reakcję i możliwość wprowadzania zmian oraz udoskonaleń w realizowanych procesach.
- Zrozumienie i stosowanie tych zasad we współpracy ze strony Alfavox pozwoliło na wysoko ocenianą współpracę oraz wydanie zdecydowanie pozytywnej opinii dla systemu przez zespół Universal Agent SA – dodaje Marek Kozioł.
Alfavox Sp. z o.o. jest dostawcą zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center dedykowanych dla małych, średnich i dużych odbiorców. Posiada unikalne kompetencje w zakresie projektowania i implementacji systemów informatycznych i realizacji zaawansowanych projektów integracyjnych. Produkty Alfavox oparte są na autorskich rozwiązaniach systemowych i dostosowane indywidualnie do każdego klienta, do jego specyfiki, potrzeb, a także planów dalszej rozbudowy.
Nadesłał:
alfavox
|