InPost oferuje nowe rozwiązania dla biznesu
![]() |
InPost ciągle zyskuje nowych klientów i rozwija swoje usługi. 2016 rok to kolejne powiększenie sieci paczkomatów i rozwój usług dla klientów indywidualnych oraz biznesu. Po nawiązaniu długofalowej współpracy z Allegro, przyszedł czas współpracę z małym i średnim biznesem.
InPost, jako lider prywatnego sektora przesyłek pocztowych, wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów. Dynamika rozwoju i zmian na rynku wymaga od przedsiębiorstw intensywnego zaangażowania oraz szybkiej realizacji usług. InPost w swojej ofercie dla biznesu ułatwia dostarczenie i płatności firmom świadczącym usługi na odległość. Z zastosowanych rozwiązań powinni być szczególnie zadowoleni przedstawiciele sektora e-commerce oraz zawodów, w których obowiązki realizowane są w bardzo krótkich, newralgicznych terminach. Pomimo możliwości spersonalizowanej obsługi, klienci nadal znajdą w ofercie tanie paczki oraz usługi kurierskie.
Jedną z niedawno wprowadzonych usług są kurierskie paczki pobraniowe realizowane we współpracy z Allegro. InPost realizuje usługę wraz z dodatkowym ubezpieczeniem przesyłki. Maksymalna kwota pobrania wynosi 5000 zł, co pozwala skorzystać z niej także małym i średnim przedsiębiorcom, realizującym bardziej wartościowe zamówienia. Środki pobraniowe trafiają na konto do 5 dni roboczych, a koszt usługi mieści się w kwocie 3,50 zł.
Klienci operatora pocztowego mogą także wysyłać paczki priorytetowe. Są to przesyłki z gwarantowaną dostawą na terenie kraju dnia następnego do godziny 10:00, 12:00 oraz 17:00. W razie pilnych sytuacji klienci mogą nadawać paczki ekspresowe. Jest to usługa dodatkowa realizowana na terenie Polski, dzięki której nadawca, bez wychodzenie z domu lub biura, może wysłać paczkę wprost do drzwi odbiorcy. Realizacja usługi jest uzależniona od odległości jaką musi pokonać kurier, a przesyłka ma gwarancję dostarczenia do końca następnego dnia roboczego. Opłata za usługę naliczana jest od przebytych przez kuriera kilometrów w obie strony.